Порядок обробки скарг
Усі листи, що надходять на поштову адресу abuse@ukraine.com.ua, зберігаються в спеціальному програмному забезпеченні компанії «Хостинг Україна» для подальшого опрацювання. Обробка отриманої кореспонденції проводиться співробітниками компанії в установленому порядку:
Порядок подання та оформлення звернень про протиправні дії
- Подання здійснюється шляхом надсилання електронного листа на поштову адресу компанії abuse@ukraine.com.ua.
- Звернення має бути складено українською, російською або англійською мовами.
- Звернення має містити таку інформацію:
- Ім’я відправника.
- Опис того, чиї права і яким чином було порушено.
- Контактні дані відправника звернення або уповноваженої особи.
- Документальне підтвердження порушення (рішення суду, підтвердження авторських прав та інше).
Терміни та порядок опрацювання звернень
- Звернення, що надійшли, і контакти відправника надсилаються в робочі дні власнику ресурсу, на який надійшло звернення.
- Документально підтверджені та обґрунтовані звернення про незаконну діяльність розглядаються у встановлені законом строки, які, як правило, не перевищують 5 днів з моменту надходження такого звернення на abuse@ukraine.com.ua.
- Відповіді з результатами розгляду в обов‘язковому порядку надаються тільки для обґрунтованих і документально підтверджених звернень про протиправні дії.
- Компанія не несе відповідальності за неможливість розгляду скарг, які не були доставлені з технічних причин.
- Опрацювання звернень про незаконну діяльність проводиться згідно з публічною офертою, законодавством України та чинними в Україні нормами міжнародного права.