Якість послуг, що надаються

 

Для послуг хостингу та VPS ми гарантуємо наступні значення показників якості роботи:

1. Середній відсоток працездатності обладнання протягом місяця не меньше 99,9%.*

2. Середній % втрати пакетів протягом місяця не більше 0,5%.

3. Час реагування на аварії:

    • Час реакції та повного усунення критичної несправності для сервісу не більше 12 годин.
    • Час реакції та повного усунення несправностей, які не впливають на роботу сервісів — не більше 1 дня.

4. Ми час від часу проводимо заплановані інженерні роботи на своїх серверах та маршрутизаторах. Ми гарантуємо час проведення таких робіт з 00:30 до 07:30 за київським часом. Ми докладемо максимальних зусиль, щоб заздалегідь повідомити вас про заплановані роботи як мінімум за 5 днів до дня їх проведення.

5. Час реакції служби підтримки на отриманий запит не більше 4 годин. Відповідь від служби підтримки повинна містити очікуваний час рішення за запитом або підтвердження про усунення проблеми.

6. У випадках, коли якість роботи мережі веб-сервера буде відрізнятися від показників наведених у п. 1-5 ви маєте право вимагати компенсації у процентному співвідношенні згідно з таблицею від місячної оплати Абонента за договором, але не більше 100% місячної оплати, і не частіше, ніж один раз на календарний місяць.

При простої сервісу згідно з п.

99.0% до 100% – 0%

97.9% до 98.9% – 5%

95% до 97.8% – 10%

90% до 94.9% – 25%

89.9% і менше – 60%

Компенсація не виплачується за реквізитами клієнтів, і може бути зарахована тільки на внутрішній рахунок у системі білінгу.

*- Мається на увазі доступність мережевого обладнання та серверів, на яких розташовані хостинг та VPS. Планові технічні роботи не враховуються як downtime.

Для наочності наведемо приклад.

Ви оплатили тарифний план Експерт SSD на 6 міс. З моменту опублікованого нами повідомлення про те, що спостерігається проблема в роботі сервера, де розміщені Ваші сайти, до моменту оповіщення від нас же, що всі "полагодили", пройшло 17 годин. Посилаючись на п.1, можемо провести підрахунки:

1) Обчислюємо в процентному співвідношенні скільки годин приймаємо за 1%: вихідні дані: 1 міс - 31 день, 24 години - 31Х24 = 744 годин, де1% = 7,44 
2) Обчислюємо в процентному співвідношенні простий о 17 годині: 17 / 7,44 = 2,3% - часу
3) Від 100% безперебійної роботи віднімаємо 2,3% простою, що дає нам інтервал 95% до 97.8%, де сума компенсації дорівнює 10%:
вихідні дані: тариф Експерт SSD на 6 міс = 1 303 грн **, де 1 міс = 217,17 грн
 
Таким чином, сума відшкодування компанією клієнту складе21,72 грн
 
** - дані актуальні на 25.05.2017 і можуть змінюватися