Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва
Меню

Якість послуг, що надаються

 

Для наочності наведемо приклад.

Ви оплатили тарифний план Експерт SSD на 6 міс. З моменту опублікованого нами повідомлення про те, що спостерігається проблема в роботі сервера, де розміщені Ваші сайти, до моменту оповіщення від нас же, що всі "полагодили", пройшло 17 годин. Посилаючись на п.1, можемо провести підрахунки:

1) Обчислюємо в процентному співвідношенні скільки годин приймаємо за 1%: вихідні дані: 1 міс - 31 день, 24 години - 31Х24 = 744 годин, де1% = 7,44 
2) Обчислюємо в процентному співвідношенні простий о 17 годині: 17 / 7,44 = 2,3% - часу
3) Від 100% безперебійної роботи віднімаємо 2,3% простою, що дає нам інтервал 95% до 97.8%, де сума компенсації дорівнює 10%:
вихідні дані: тариф Експерт SSD на 6 міс = 1 303 грн **, де 1 міс = 217,17 грн
 
Таким чином, сума відшкодування компанією клієнту складе21,72 грн
 
** - дані актуальні на 25.05.2017 і можуть змінюватися