Якість послуг, що надаються
Для послуг хостингу та VPS ми гарантуємо наступні значення показників якості роботи:
1. Середній відсоток працездатності обладнання протягом місяця не меньше 99,9%.*
2. Середній % втрати пакетів протягом місяця не більше 0,5%.
3. Час реагування на аварії:
-
- Час реакції та повного усунення критичної несправності для сервісу не більше 12 годин.
- Час реакції та повного усунення несправностей, які не впливають на роботу сервісів — не більше 1 дня.
4. Ми час від часу проводимо заплановані інженерні роботи на своїх серверах та маршрутизаторах. Ми гарантуємо час проведення таких робіт з 00:30 до 07:30 за київським часом. Ми докладемо максимальних зусиль, щоб заздалегідь повідомити вас про заплановані роботи як мінімум за 5 днів до дня їх проведення.
5. Час реакції служби підтримки на отриманий запит не більше 4 годин. Відповідь від служби підтримки повинна містити очікуваний час рішення за запитом або підтвердження про усунення проблеми.
6. У випадках, коли якість роботи мережі веб-сервера буде відрізнятися від показників наведених у п. 1-5 ви маєте право вимагати компенсації у процентному співвідношенні згідно з таблицею від місячної оплати Абонента за договором, але не більше 100% місячної оплати, і не частіше, ніж один раз на календарний місяць.
При простої сервісу згідно з п.
99.0% до 100% – 0%
97.9% до 98.9% – 5%
95% до 97.8% – 10%
90% до 94.9% – 25%
89.9% і менше – 60%
Компенсація не виплачується за реквізитами клієнтів, і може бути зарахована тільки на внутрішній рахунок у системі білінгу.
*- Мається на увазі доступність мережевого обладнання та серверів, на яких розташовані хостинг та VPS. Планові технічні роботи не враховуються як downtime.
Для наочності наведемо приклад.
1) Обчислюємо в процентному співвідношенні скільки годин приймаємо за 1%: вихідні дані: 1 міс - 31 день, 24 години - 31Х24 = 744 годин, де1% = 7,44