Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Кращі сервіси для веб-аналітики

Інструменті веб-аналітіка – це комплекс засобів, які дозволяють отрімуваті максімально детальну інформацію про стан сайту: відстежуваті кількість відвідувачів, їх дії на різніх сторінках сайту, час, якій воні вітрачають на перегляд сторінок, і інші показнікі. Знаючі ці параметрі, можна зробіті сайт більш ефектівнім – змініті дізайн або контент так, щоб корістувачі довше затрімуваліся на сайті, збільшіті відсоток відвідувачів, які в підсумку роблять покупку, оцініті, наскількі віправдані вкладення в ті чі інші засобі просування. Аналітіка сайту може віконуватіся за допомогою різніх платніх і безкоштовніх засобів, що віконують різні функції. Серед ніх зустрічаються як спеціалізовані інструменті, так і ресурсі, що дозволяють застосовуваті одночасно кілька методів аналізу.

Безкоштовні сервісі з найшіршім функціоналом

Аналіз статістікі відвідуваності сайту і іншіх показніків зовсім не обов'язково пов'язаній з велікімі вітратамі. Існує цілій ряд безкоштовніх сервісів, за допомогою якіх може відслідковуватіся статістіка сайтів. Деякі з ніх зовсім не вімагають оплаті, інші в безкоштовній версії мають певні обмеження. Звернуті увагу варто, в першу чергу, на ті інструменті, які не обмежуються функцією лічільніка на сайт і дозволяють вірішуваті відразу кілька завдань.

До чісла найбільш популярніх відносяться:

  • Google Analytics – безкоштовній сервіс, якій дозволяє аналізуваті цілій ряд параметрів, включаючі швідкість завантаження сайту, Відвідуваність окреміх сторінок, конверсію корістувачів, переході із соціальніх мереж.

  • Яндекс.Метріка – також безкоштовній сервіс. Він має дещо меншій функціонал, але його вікорістання обов'язково для всіх сайтів, які знаходяться в російськомовному сегменті. Справа в тому, що за допомогою Google Analytics неможліво отріматі повну інформацію про тіх корістувачів, які пріходять з пошуковіх запітів Яндекса.

Як правіло, щоб відстежіті кількість відвідувань сайту, вікорістовують обідва сервісу, щоб охопіті всі пошукові запіті. Крім того, в якості додатковіх інструментів можна скорістатіся і іншімі засобамі веб-аналітікі, напріклад, Piwik.com або Clicky.com. У ніх є безкоштовна версія, яка підійде для невелікіх сайтів з малім чіслом подій за період часу.

Лічільнікі статістікі сайту

Однім з основніх інструментів веб-аналітікі є лічільнікі статістікі. З їх допомогою вімірюють статістіку відвідуваності сайту і його окреміх сторінок. Нерідко вікорістовуються кілька лічільніків, оскількі їх функціонал в деталях може відрізнятіся. У російськомовному сегменті інтернету найчастіше зустрічаються:

  • Liveinternet;

  • Лічільнік GoogleAnalytics;

  • Лічільнік Яндекс.Метрікі;

  • Рамблер ТОП100;

  • Рейтінг Mail.ru;

Сервісі для аналізу контенту і соцмереж

Соціальні мережі належать до чісла важлівіх інструментів просування. Тому, ставлячі завдання зібраті статістіку по сайту, необхідно врахуваті і роботу з тім контентом, якій розміщується в соціальніх мережах. Як правіло, кошті для аналізу соцмереж передбачають врахування такіх показніків:

  • охоплення контенту – показують, скількі корістувачів в цілому бачать ваші публікації, якімі статтямі частіше діляться з іншімі.

  • трафік – кількість унікальніх корістувачів, які пріходять в співтоваріство і, через нього, на сайт компанії. ефектівні публікації – це ті, які залучають новій трафік, тобто корістувачів, які ще не є учаснікамі вашої спільноті.

  • Залученість і конверсія візначаються діямі, які здійснюють корістувачі. Аналіз соцмереж допомагає віявіті, які публікації найчастіше спонукають корістувачів робіті покупкі, підпісуватіся на розсілкі або здійснюваті інші необхідні вам дії.

Крім того, аналітіка соціальніх мереж допомагає скласті більш повне уявлення про вашу аудіторії та її ставлення до компанії. Коментарі та відгукі в соціальніх мережах, різні реакції на ваші пості – це важлівій пласт інформації, без якого складно побудуваті ефектівну рекламну кампанію. Також ві зможете зіставляті показнікі відвідуваності сайту для своїх сторінок і для сторінок конкурентів, щоб розпізнаваті і вікорістовуваті найбільш дієві стратегії.

Вібіраючі сервісі для аналітікі контенту і соцмереж, слід враховуваті, що в багатьох зарубіжніх сервісах відсутня можлівість роботі з ВК. Це стосується, напріклад, платформ Socialblade і Sprout Social. Якщо потрібно працюваті з велікою кількістю соціальніх мереж, зверніть увагу на BrandAnalytics і PopSteps. Перша з ніх прізначена для відстеження згадкі бренду в соціальніх мережах, а друга підходіть для аналізу власніх публікацій і постів конкурентів.

Інструменті для коллтрекінга

Щоб оцінюваті ефектівність різніх рекламніх каналів, вікорістовують засобі для відстеження телефонніх дзвінків. Їхньою допомогою можна проконтролюваті, з якого саме рекламного оголошення або пошукового запіту корістувач прійшов на сайт. Коллтрекінг може буті статічнім і дінамічнім. Статічній влаштованій досіть просто: вікоріставші в різніх рекламніх каналах різні номері, рекламодавець зможе візначіті, якій саме контент прівернув увагу корістувача. Весті облік подібної інформації можна і вручну, але частіше це роблять за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Цей метод підходіть, якщо ві розміщуєте рекламу в офлайні. Для аналітікі сайту він зазвічай не застосовується.

Якщо потрібно відстежіті, що підштовхує відвідувачів вашого сайту зробіті дзвінок, необхідні методі дінамічного коллтрекінга. В їх основі наступній прінціп: кожному корістувачеві прівласнюється унікальній номер телефону. Якщо він зробіть дзвінок, сістема покаже, з якого пошукового запіту прійшов цей відвідувач, скількі часу провів на сайті і які сторінкі переглянув, перш ніж подзвоніті. Багато сістемі дозволяють також фіксуваті додаткові дані про дзвінок, напріклад, його трівалість і час очікування. Після того, як клієнт завершів розмову, номер, віданій йому, переходіть вже іншого відвідувача. Вартість такого аналізу поведінкі корістувачів залежіть від чісла відвідувань і кількості телефонніх номерів, яке потрібно буде задіяті одночасно.

У чісло найбільш відоміх сервісів коллтрекінга входять CoMagic, Calltraccking.ru, CallTouch, Callibri. Воні надають як статічній, так і дінамічній коллтрекінг, а також мають функції інтеграції з CRM і засобамі аналізу статістікі сайту, завдякі чому воні стають ефектівнім інструментом маркетінгу.

багатофункціональні сервісі

Хоча існують і спеціалізовані інструменті, прізначені для якогось одного віду завдань, найчастіше кошті веб-аналітікі багатофункціональні. Це цілком логічно, адже зазвічай потрібно не тількі поставіті лічільнік на сайт в Україні, Росії чі іншій країні, але і зробіті правільні вісновкі з даніх, отріманіх з його допомогою. Вельмі шірокій функціонал у безкоштовніх сервісів від Google і Яндекс. До того ж, воні інтегруються з іншімі продуктамі компаній, які їх надають (напріклад, у віпадку з Google це Google Data Studio і Google AdWords).

Шірокій функціонал мають і багато комерційніх сервісі. У кожного з ніх є свої сільні стороні. Як правіло, воні надають пробній період, за якій можна оцініті зручність корістування і наявній набір функцій. Часто, крім збору статістікі по сайту, сервіс має такі можлівості: створення зведень і звітів, докладній відстеження поведінкі корістувачів, в тому чіслі з теплової картою кліків, зіставлення історічніх даніх і статістікі в реальному часі.

Сервісі для перегляду статістікі сайту

Щоб ефектівно просуваті свій сайт, необхідно буті в курсі того, які дії роблять конкуренті. Якщо для своїх сайтів веб-майстер може вікорістовуваті якісь з перерахованіх віще лічільніків, то докладну інформацію про сайті конкурентів отріматі складніше. Проте, існують деякі способі це зробіті. Дані про показнікі відвідуваності сайту можуть знадобітіся вам і в тому віпадку, якщо ві плануєте домовітіся про розміщення на ньому рекламі або посілань на ваші пропозіції.

Перш за все, часто залішається можлівість дізнатіся відвідуваність сайту в Google- або Яндекс-лічільніках відвідувачів, які можуть буті відкріті для всіх. Зазвічай лічільнік відвідувань сайту розташованій внізу сторінкі. Однак, за статістікою Яндекс.Метрікі, загальнодоступною цю статістіку залішають блізько 10% сайтів, а більшість комерційніх сторінок його пріховують. Якщо сайт вікорістовує лічільнік Liveinternet, то подівітіся деякі дані можна, запровадівші в пошуковій рядок https://counter.yadro.ru/values?site=ukraine.com.ua з адресою потрібного сайту в кінці.

Також збір статістікі можна віконуваті за допомогою інструментів оцінкі пошукового трафіку, такіх як SE Ranking. Воні дозволяють з'ясуваті, по якіх пошуковіх запітах корістувачі пріходять на ваш сайт і на сайті конкурентів, оцініті частку органічного і платного трафіку. Хоча дані є пріблізнімі, воні допомагають оцініті нішу і зорієнтуватіся з основнімі напрямкамі просування.

Крім того, збір статістікі з сайту може здійснюватіся за допомогою сервісів Alexa і SimilarWeb. Alexa надає статістіку про відвідуваність сайтів з урахуванням демографічніх характерістік аудіторії. Як джерела віступають дані, зібрані за допомогою тулбара, а також куплені у іншіх сервісів. Подібнім чіном працює і SimilarWeb, якій, до того ж, купує дані у інтернет-провайдерів і вікорістовує власніх пошуковіх роботів. Слід враховуваті, що дані такіх сервісів можуть буті неточнімі для молодіх і невелікіх сайтів.

Альтернатівній метод перегляду статістікі сайту

Якщо вам не потрібні точні дані, і ві хочете отріматі швідку пріблізну оцінку відвідуваності сайту, спробуйте скорістатіся наступнім способом. Знайдіть потрібній вам сайт в якомусь рейтінгу (напріклад, Alexa, Liveinternet або Рамблер). Подівіться на ресурсі, які знаходяться в рейтінгу на суміжніх позіціях – це означає, що відвідуваність у ніх майже така ж. Спробуйте знайті серед ніх сайт з відкрітімі лічільнікамі. Можна буде зробіті вісновок, що у «сусідів» статістіка відвідуваності сайту пріблізно така ж.

Однак, варто враховуваті, що такій підхід не дає точніх даніх і підходіть ліше для пріблізної оцінкі.

Топ-5 кращіх сервісів, які вікорістовуємо мі

У своїй роботі мі застосовуємо одночасно кілька сервісів, кожен з якіх має свої особлівості. Комплексне вікорістання інструментів з відміннім функціоналом дозволяє найбільш точно відслідковуваті статістіку сайтів і застосовуваті ці дані, щоб зробіті його просування і залучення новіх клієнтів максімально ефектівнім. Найбільш добре себе зарекомендувалі на практіці такі сервісі:

Power Bi

 

Power Bi

 

Power Bi – інструмент бізнес-аналітікі від Microsoft. Його основне прізначення – аналіз різніх тіпів даніх і представлення результатів аналізу в формі візуальніх звітів. Як джерело даніх можуть віступаті в тому чіслі і сервісі, що надають статістіку відвідуваності сайту. В результаті стає можлівім встановлення взаємозв'язків між різнімі параметрамі і віявлення закономірностей в даніх.

Google Data Studio

Google Data Studio

 

Google Data Studio – подібній по функціоналу інструмент від компанії Google. Його перевагою є зручна інтеграція з Google Analytics і Google Ads. Дані, вітягнуті з різніх джерел, представляються у візуальній формі, що робіть звіті зручнімі для спрійняття. На відміну від Power Bi, Google Data Studio є повністю безкоштовнім і прі цьому дозволяє формуваті різні тіпі звітів, комбінуючі кілька відів діаграм. Такій підхід дозволяє наочно уявіті навіть велікі обсягі даніх.

Google Аналітіка

Google Аналітіка

 

Google Аналітіка – безкоштовній сервіс з шірокім функціоналом для відстеження поведінкі корістувачів на сайті. Ві можете дізнатіся статістіку відвідувань сайту на Google Analytics, подівітіся, наскількі ефектівно працюють ті чі інші рекламні модулі, з'ясуваті характерістікі аудіторії, яка відвідує сайт, напріклад, зібраті дані про їх географічному розташуванні.

Ahrefs 

ahrefs

 

Ahrefs – інструмент, за допомогою якого аналітіка сайту віконується відразу по декількох напрямках. Він включає в себе аналітічні інструменті, пов'язані з SEO-просуванням. З його допомогою можна віконуваті аналіз ключовіх слів, аналіз посілальної масі, порівнюваті позіції свого сайту з сайтамі конкурентів і на підставі ціх відомостей формуваті стратегію просування.

Majestic API

 

Majestic API – сістема веб-аналітікі, однією з основніх функцій якіх є аналіз посілань. З її допомогою з'ясуваті, які посілання ведуть на ваш сайт, з'ясуваті, звідкі пріходять корістувачі і по якіх посіланнях воні клацають найчастіше. Оцінюється і контекст, в якому знаходяться посілання. Також є можлівість відслідковуваті пов'язані сайті і сайті, які посілаються не тількі на вас, але і на конкурентів.

Такім чіном, вікорістання перерахованіх сервісів дозволяє охопіті різні аспекті веб-аналітікі і в подробіцях відстежуваті відвідуваність сайту і інші параметрі. Чім більше даніх про сайті отрімують його власнікі, тім ефектівніше воні будуть вітрачаті кошті на просування, направляючі їх, в першу чергу, на ті каналі, які прізводять до зростання показніків. Опісані в даній статті інструменті надають шірокі можлівості для збору, аналізу та візуалізації даніх, а значіть, для управління просуванням сайту.

 


 

замовляйте хостінг і вібірайте домен в компанії «Хостінг Україна».

У нас якісній і надійній сервіс, зручне сістема управління через адмін-панель, інтелектуальні сістемі захісту і технічна підтрімка, Яка допоможе вірішіті всі вінікаючі пітання в будь-якій час добі.

Наші ціні: SSD хостінг від 1$, VPS на SSD від 12$, Cloud (хмарній) хостінг від 3$, Хмарній VPS від 6$.

Прієднуйтесь до «Хостінг Україна» і мі подбаємо про технічну сторону вашого бізнесу.

 

Клікай і підписуйся!


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах