Для тих, хто не спить!
Знижка -15%
Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Кращі сервіси для веб-аналітики

Інструменти веб-аналітика – це комплекс засобів, які дозволяють отримувати максимально детальну інформацію про стан сайту: відстежувати кількість відвідувачів, їх дії на різних сторінках сайту, час, який вони витрачають на перегляд сторінок, і інші показники. Знаючи ці параметри, можна зробити сайт більш ефективним – змінити дизайн або контент так, щоб користувачі довше затримувалися на сайті, збільшити відсоток відвідувачів, які в підсумку роблять покупку, оцінити, наскільки виправдані вкладення в ті чи інші засоби просування. Аналітика сайту може виконуватися за допомогою різних платних і безкоштовних засобів, що виконують різні функції. Серед них зустрічаються як спеціалізовані інструменти, так і ресурси, що дозволяють застосовувати одночасно кілька методів аналізу.

Безкоштовні сервіси з найширшим функціоналом

Аналіз статистики відвідуваності сайту і інших показників зовсім не обов'язково пов'язаний з великими витратами. Існує цілий ряд безкоштовних сервісів, за допомогою яких може відслідковуватися статистика сайтів. Деякі з них зовсім не вимагають оплати, інші в безкоштовній версії мають певні обмеження. Звернути увагу варто, в першу чергу, на ті інструменти, які не обмежуються функцією лічильника на сайт і дозволяють вирішувати відразу кілька завдань.

До числа найбільш популярних відносяться:

  • Google Analytics – безкоштовний сервіс, який дозволяє аналізувати цілий ряд параметрів, включаючи швидкість завантаження сайту, Відвідуваність окремих сторінок, конверсію користувачів, переходи із соціальних мереж.

  • Яндекс.Метрика – також безкоштовний сервіс. Він має дещо менший функціонал, але його використання обов'язково для всіх сайтів, які знаходяться в російськомовному сегменті. Справа в тому, що за допомогою Google Analytics неможливо отримати повну інформацію про тих користувачів, які приходять з пошукових запитів Яндекса.

Як правило, щоб відстежити кількість відвідувань сайту, використовують обидва сервісу, щоб охопити всі пошукові запити. Крім того, в якості додаткових інструментів можна скористатися і іншими засобами веб-аналітики, наприклад, Piwik.com або Clicky.com. У них є безкоштовна версія, яка підійде для невеликих сайтів з малим числом подій за період часу.

Лічильники статистики сайту

Одним з основних інструментів веб-аналітики є лічильники статистики. З їх допомогою вимірюють статистику відвідуваності сайту і його окремих сторінок. Нерідко використовуються кілька лічильників, оскільки їх функціонал в деталях може відрізнятися. У російськомовному сегменті інтернету найчастіше зустрічаються:

  • Liveinternet;

  • Лічильник GoogleAnalytics;

  • Лічильник Яндекс.Метрики;

  • Рамблер ТОП100;

  • Рейтинг Mail.ru;

Сервіси для аналізу контенту і соцмереж

Соціальні мережі належать до числа важливих інструментів просування. Тому, ставлячи завдання зібрати статистику по сайту, необхідно врахувати і роботу з тим контентом, який розміщується в соціальних мережах. Як правило, кошти для аналізу соцмереж передбачають врахування таких показників:

  • Охоплення контенту – показують, скільки користувачів в цілому бачать ваші публікації, якими статтями частіше діляться з іншими.

  • Трафік – кількість унікальних користувачів, які приходять в співтовариство і, через нього, на сайт компанії. ефективні публікації – це ті, які залучають новий трафік, тобто користувачів, які ще не є учасниками вашої спільноти.

  • Залученість і конверсія визначаються діями, які здійснюють користувачі. Аналіз соцмереж допомагає виявити, які публікації найчастіше спонукають користувачів робити покупки, підписуватися на розсилки або здійснювати інші необхідні вам дії.

Крім того, аналітика соціальних мереж допомагає скласти більш повне уявлення про вашу аудиторії та її ставлення до компанії. Коментарі та відгуки в соціальних мережах, різні реакції на ваші пости – це важливий пласт інформації, без якого складно побудувати ефективну рекламну кампанію. Також ви зможете зіставляти показники відвідуваності сайту для своїх сторінок і для сторінок конкурентів, щоб розпізнавати і використовувати найбільш дієві стратегії.

Вибираючи сервіси для аналітики контенту і соцмереж, слід враховувати, що в багатьох зарубіжних сервісах відсутня можливість роботи з ВК. Це стосується, наприклад, платформ Socialblade і Sprout Social. Якщо потрібно працювати з великою кількістю соціальних мереж, зверніть увагу на BrandAnalytics і PopSteps. Перша з них призначена для відстеження згадки бренду в соціальних мережах, а друга підходить для аналізу власних публікацій і постів конкурентів.

Інструменти для коллтрекінга

Щоб оцінювати ефективність різних рекламних каналів, використовують засоби для відстеження телефонних дзвінків. Їхньою допомогою можна проконтролювати, з якого саме рекламного оголошення або пошукового запиту користувач прийшов на сайт. Коллтрекінг може бути статичним і динамічним. Статичний влаштований досить просто: використавши в різних рекламних каналах різні номери, рекламодавець зможе визначити, який саме контент привернув увагу користувача. Вести облік подібної інформації можна і вручну, але частіше це роблять за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Цей метод підходить, якщо ви розміщуєте рекламу в офлайні. Для аналітики сайту він зазвичай не застосовується.

Якщо потрібно відстежити, що підштовхує відвідувачів вашого сайту зробити дзвінок, необхідні методи динамічного коллтрекінга. В їх основі наступний принцип: кожному користувачеві привласнюється унікальний номер телефону. Якщо він зробить дзвінок, система покаже, з якого пошукового запиту прийшов цей відвідувач, скільки часу провів на сайті і які сторінки переглянув, перш ніж подзвонити. Багато системи дозволяють також фіксувати додаткові дані про дзвінок, наприклад, його тривалість і час очікування. Після того, як клієнт завершив розмову, номер, виданий йому, переходить вже іншого відвідувача. Вартість такого аналізу поведінки користувачів залежить від числа відвідувань і кількості телефонних номерів, яке потрібно буде задіяти одночасно.

У число найбільш відомих сервісів коллтрекінга входять CoMagic, Calltraccking.ru, CallTouch, Callibri. Вони надають як статичний, так і динамічний коллтрекінг, а також мають функції інтеграції з CRM і засобами аналізу статистики сайту, завдяки чому вони стають ефективним інструментом маркетингу.

Багатофункціональні сервіси

Хоча існують і спеціалізовані інструменти, призначені для якогось одного виду завдань, найчастіше кошти веб-аналітики багатофункціональні. Це цілком логічно, адже зазвичай потрібно не тільки поставити лічильник на сайт в Україні, Росії чи іншій країні, але і зробити правильні висновки з даних, отриманих з його допомогою. Вельми широкий функціонал у безкоштовних сервісів від Google і Яндекс. До того ж, вони інтегруються з іншими продуктами компаній, які їх надають (наприклад, у випадку з Google це Google Data Studio і Google AdWords).

Широкий функціонал мають і багато комерційних сервіси. У кожного з них є свої сильні сторони. Як правило, вони надають пробний період, за який можна оцінити зручність користування і наявний набір функцій. Часто, крім збору статистики по сайту, сервіс має такі можливості: створення зведень і звітів, докладний відстеження поведінки користувачів, в тому числі з теплової картою кліків, зіставлення історичних даних і статистики в реальному часі.

Сервіси для перегляду статистики сайту

Щоб ефективно просувати свій сайт, необхідно бути в курсі того, які дії роблять конкуренти. Якщо для своїх сайтів веб-майстер може використовувати якісь з перерахованих вище лічильників, то докладну інформацію про сайти конкурентів отримати складніше. Проте, існують деякі способи це зробити. Дані про показники відвідуваності сайту можуть знадобитися вам і в тому випадку, якщо ви плануєте домовитися про розміщення на ньому реклами або посилань на ваші пропозиції.

Перш за все, часто залишається можливість дізнатися відвідуваність сайту в Google- або Яндекс-лічильниках відвідувачів, які можуть бути відкриті для всіх. Зазвичай лічильник відвідувань сайту розташований внизу сторінки. Однак, за статистикою Яндекс.Метрики, загальнодоступною цю статистику залишають близько 10% сайтів, а більшість комерційних сторінок його приховують. Якщо сайт використовує лічильник Liveinternet, то подивитися деякі дані можна, запровадивши в пошуковий рядок https://counter.yadro.ru/values?site=ukraine.com.ua з адресою потрібного сайту в кінці.

Також збір статистики можна виконувати за допомогою інструментів оцінки пошукового трафіку, таких як SE Ranking. Вони дозволяють з'ясувати, по яких пошукових запитах користувачі приходять на ваш сайт і на сайти конкурентів, оцінити частку органічного і платного трафіку. Хоча дані є приблизними, вони допомагають оцінити нішу і зорієнтуватися з основними напрямками просування.

Крім того, збір статистики з сайту може здійснюватися за допомогою сервісів Alexa і SimilarWeb. Alexa надає статистику про відвідуваність сайтів з урахуванням демографічних характеристик аудиторії. Як джерела виступають дані, зібрані за допомогою тулбара, а також куплені у інших сервісів. Подібним чином працює і SimilarWeb, який, до того ж, купує дані у інтернет-провайдерів і використовує власних пошукових роботів. Слід враховувати, що дані таких сервісів можуть бути неточними для молодих і невеликих сайтів.

Альтернативний метод перегляду статистики сайту

Якщо вам не потрібні точні дані, і ви хочете отримати швидку приблизну оцінку відвідуваності сайту, спробуйте скористатися наступним способом. Знайдіть потрібний вам сайт в якомусь рейтингу (наприклад, Alexa, Liveinternet або Рамблер). Подивіться на ресурси, які знаходяться в рейтингу на суміжних позиціях – це означає, що відвідуваність у них майже така ж. Спробуйте знайти серед них сайт з відкритими лічильниками. Можна буде зробити висновок, що у «сусідів» статистика відвідуваності сайту приблизно така ж.

Однак, варто враховувати, що такий підхід не дає точних даних і підходить лише для приблизної оцінки.

Топ-5 кращих сервісів, які використовуємо ми

У своїй роботі ми застосовуємо одночасно кілька сервісів, кожен з яких має свої особливості. Комплексне використання інструментів з відмінним функціоналом дозволяє найбільш точно відслідковувати статистику сайтів і застосовувати ці дані, щоб зробити його просування і залучення нових клієнтів максимально ефективним. Найбільш добре себе зарекомендували на практиці такі сервіси:

Power Bi

 

Power Bi

 

Power Bi – інструмент бізнес-аналітики від Microsoft. Його основне призначення – аналіз різних типів даних і представлення результатів аналізу в формі візуальних звітів. Як джерело даних можуть виступати в тому числі і сервіси, що надають статистику відвідуваності сайту. В результаті стає можливим встановлення взаємозв'язків між різними параметрами і виявлення закономірностей в даних.

Google Data Studio

Google Data Studio

 

Google Data Studio – подібний по функціоналу інструмент від компанії Google. Його перевагою є зручна інтеграція з Google Analytics і Google Ads. Дані, витягнуті з різних джерел, представляються у візуальній формі, що робить звіти зручними для сприйняття. На відміну від Power Bi, Google Data Studio є повністю безкоштовним і при цьому дозволяє формувати різні типи звітів, комбінуючи кілька видів діаграм. Такий підхід дозволяє наочно уявити навіть великі обсяги даних.

Google Аналітика

Google Аналітика

 

Google Аналітика – безкоштовний сервіс з широким функціоналом для відстеження поведінки користувачів на сайті. Ви можете дізнатися статистику відвідувань сайту на Google Analytics, подивитися, наскільки ефективно працюють ті чи інші рекламні модулі, з'ясувати характеристики аудиторії, яка відвідує сайт, наприклад, зібрати дані про їх географічному розташуванні.

Ahrefs 

ahrefs

 

Ahrefs – інструмент, за допомогою якого аналітика сайту виконується відразу по декількох напрямках. Він включає в себе аналітичні інструменти, пов'язані з SEO-просуванням. З його допомогою можна виконувати аналіз ключових слів, аналіз посилальної маси, порівнювати позиції свого сайту з сайтами конкурентів і на підставі цих відомостей формувати стратегію просування.

Majestic API

 

Majestic API – система веб-аналітики, однією з основних функцій яких є аналіз посилань. З її допомогою з'ясувати, які посилання ведуть на ваш сайт, з'ясувати, звідки приходять користувачі і по яких посиланнях вони клацають найчастіше. Оцінюється і контекст, в якому знаходяться посилання. Також є можливість відслідковувати пов'язані сайти і сайти, які посилаються не тільки на вас, але і на конкурентів.

Таким чином, використання перерахованих сервісів дозволяє охопити різні аспекти веб-аналітики і в подробицях відстежувати відвідуваність сайту і інші параметри. Чим більше даних про сайті отримують його власники, тим ефективніше вони будуть витрачати кошти на просування, направляючи їх, в першу чергу, на ті канали, які призводять до зростання показників. Описані в даній статті інструменти надають широкі можливості для збору, аналізу та візуалізації даних, а значить, для управління просуванням сайту.

 


 

Замовляйте хостинг та вибирайте домен в компанії «Хостинг Україна».

У нас якісний і надійний сервіс, зручне система управління через адмін-панель, інтелектуальні системи захисту і технічна підтримка, Яка допоможе вирішити всі виникаючі питання в будь-який час доби.

Наші ціни: SSD хостинг від 1$, VPS на SSD від 12$, Cloud (хмарний) хостинг від 3$, Хмарний VPS від 6$.

Приєднуйтесь до «Хостинг Україна» і ми подбаємо про технічну сторону вашого бізнесу.

 


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах