Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих двигунів для інтернет-магазину

  1. Огляд кращих двигунів для інтернет-магазину
  2. Самостійні платформи
  3. Коробкові платформи
  4. Огляд найпопулярніших платформ для інтернет-магазинів в Україні
  5. Magento
  6. OpenCart
  7. Bitrix
  8. WooCommerce
  9. Як платформа інтернет-магазину впливає на його просування
  10. Варіанти для простого інтернет магазину
  11. Регіональні
  12. Міжнародні
  13. Поради експертів
  14. Висновок

Перш, ніж ви почнете створювати свій перший онлайн-магазин, слід дізнатися, які варіанти двигунів найкраще відповідають вашій концепції торгівлі або надання послуг в інтернеті.

Для того щоб побудувати успішний бізнес в мережі, вам потрібно буде трохи часу на вивчення і пошук доступних варіантів платформ для онлайн-торгівлі. Також потрібно провести аналіз їх функціоналу, зручності, надійності продуктивності і цін за використання.

Огляд кращих двигунів для інтернет-магазину

На даний момент (березень 2020 року) в світі налічується більше 1500 двигунів, які так чи інакше можна використовувати для організації системи продажів і прийому платежів. Однак тільки деякі з них гідні більш пильної уваги і вибору.

Існує кілька основних типів рішень для електронної комерції. Деякі фокусуються на продажу цифрових продуктів, деякі відмінно підходять для компаній, що використовують дропшіппінг (Oberlo), а треті ідеальні для моделей з підпискою (Wix Membership).

Наприклад, STRATO Webshop (ePages) і Shopify - кращі рішення для створення великих онлайн-магазинів без особливих зусиль. WooCommerce добре підходить для унікальних і спеціалізованих проектів, але може зажадати значного технічного досвіду. За допомогою цієї системи ви отримуєте більше гнучкості і можливість створювати багатомовні магазини.

Jimdo і Wix є придатними рішеннями, якщо ви хочете реалізувати невеликі (і більш прості) проекти магазинів. Джімдо набирає очки в області правової безпеки і техпідтримки, а у Wix є перевага в розширеному функціоналі, особливо при роботі з цифровими товарами.

Незалежно від моделі продажів, ви завжди можете вибрати одне з наступних двох рішень

Також відомі як набори для онлайн-торгівлі (наприклад, Shopify, Jimdo або Weebly). Це так звані продукти SaaS ( «ПО як комплексна послуга»), за які стягується щомісячна або щорічна плата. Всі ці движки розміщуються у провайдера, тому власникам магазинів не потрібно переживати про оновлення, проблеми безпеки або послуги хостингу.

Розміщення рішення є найшвидшим і простим способом створення інтернет-магазину, але ви можете втратити деяку гнучкість. Набори можуть запропонувати безліч варіантів дизайну, а деякі навіть дозволяють адаптувати програмний код, але ви завжди будете обмежені в певних моментах (наприклад, під час налаштування сервера).

Самостійні платформи

Зазвичай це системи управління контентом (CMS), засновані на принципі відкритого вихідного коду. При їх іспользваніем власники магазинів повинні знайти свій власний хостинг, на якому і буде розміщуватися CMS. Як правило, плата за використання CMS не стягується, але відповідальність за нові версії і захист лежить на веб-майстра.

Коробкові платформи

Коробкові платформи з відкритим вихідним кодом для онлайн-торгівлі можуть бути як безкоштовними, так і платними. Найчастіше вони являють собою CMS з вбудованими системами прийому платежів, які заточені під онлайн продажу.

Спочатку розробники надають досить широкий функціонал – ви можете керувати дизайном магазину, доповнювати його новими плагинам, і компонентами і темами. З іншого ж боку, такі рішення слабо піддаються структурної оптимізації, що ускладнить роботу, якщо ви пропонуєте унікальний проект. До того ж платформи електронної комерції з відкритим вихідним кодом вимагають більше навичок розробки або програмування.

На початок 2020 року в світі налічувалося близько 300 коробкових платформ. Рейтинг движків для онлайн-торгівлі постійно змінюється, але уваги заслуговують лише деякі з них.

Огляд найпопулярніших платформ для інтернет-магазинів в Україні

Аналіз українських онлайн-майданчиків торгівлі, проведений в березні 2020 року, показує, що підприємці країни здебільшого віддають перевагу Magento, OpenCart, Bitrix і WooCommerce. Магазини на ABO.CMS, AdVantShop.NET, Amiro CMS і ArwShop зустрічаються значно рідше.

Окремо стоять PHPShop і Simpla. Ці двигуни користуються великою популярністю в Росії і Білорусі, але в Україні не набули широкого поширення.

Magento

Magento

 

Magento забезпечує більше третини існуючих магазинів, і в якості вирішення його найкраще застосовувати на потужних серверах. Magento - це програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом зі стратегією подвійний ліцензії. Ви можете використовувати комерційну або безкоштовну ліцензію: Enterprise Edition і Community Edition.

CMS добре підходить для впровадження таких речей, як плани членства, регулярні платежі і знижки. Що стосується дизайну, то на ваш вибір надається тисячі варіантів оформлення – як оригінальних, так і створених незалежними розробниками. Також Magento дозволяє створювати окремі багатомовні сайти, які завантажуються в залежності від місця розташування користувача.

OpenCart

OpenCart

 

У порівнянні з іншими платформами з відкритим вихідним кодом, OpenCart більш простий у використанні. Ця платформа для інтернет-магазину безкоштовна і навколо неї існує пристойна співтовариство, до якого ви можете звернутися, якщо у вас виникли проблеми з дизайном вашого магазину.

OpenCart особливо рекомендують для стартапів, так як настройка сайту з нуля займає всього кілька днів. Система безперервно модернізується і її зовнішній вигляд і UX значно покращилися за останні роки і стали більш зручними для користувача.

Однією з особливостей платформи є швидке створення декількох майданчиків для торгівлі. Ви можете налаштувати товари для відображення в різних магазинах і пропонувати різні ціни в кожному випадку.

Bitrix

Bitrix

 

Бітрікс вважається системою, яка вимагає витрат, складна в освоєнні і досить тяжеловесна. Ця платформа більше підходить для фірм і підприємств, які мають ресурси і спеціальних співробітників для забезпечення її роботи.

Хоча ви можете отримати доступ до всіх функцій Бітрікс тільки через платну версію Business Plan Edition, безкоштовна версія не така вже й погана – вона пропонує близько 70% всієї функціональності.

Це відмінне рішення для управління взаєминами з клієнтами, яке також підходить в якості додатку для спільної роботи співробітників. Ви можете використовувати його як хмарний сервіс або встановити всю систему на локальному сервері.

WooCommerce

WooCommerce

 

WooCommerce - це система магазинів, заснована на популярній CMS WordPress.Цей плагін WordPress є безкоштовним і може бути дуже легко встановлений через панель управління. Для WooCommerce також існує ряд платних розширень, за допомогою яких ви можете ще більше покращити функціональність вашого інтернет-магазину.

WooCommerce має міцну основу з SEO-дружніми посиланнями і інтегрованими метаданими. Платформа підходить для продажу як цифрових, так і матеріальних продуктів і пропонує можливість підключення до таких торгових майданчиків, як Amazon і Ebay. WooCommerce використовує PayPal як спосіб оплати за умовчанням, але до платформи можна підключити і стандартні українські платіжки.

Як платформа інтернет-магазину впливає на його просування

Багато платформи онлайн-торгівлі сьогодні пропонують весь спектр функцій, які можна використовувати для оптимізації вашого інтернет-магазину в Google і Яндекс. Але з огляду на, що SEO включає в себе безліч факторів - UX, швидкість завантаження, мета-теги і т. Д, вам слід уважніше придивитися до функціоналу обраного рішення.

Ось головні можливості для SEO, які повинна включати в себе будь-яка пристойна платформа для онлайн-торгівлі:

  • окремі навігаційні посилання;

  • окремі заголовки сторінок;

  • окремі URL сторінки;

  • окремі мета опису;

  • окремі зображення ALT теги;

  • окремі заголовки H1;

  • класичні URL;

  • вбудована платформа для блогів;

  • віджети соціальних мереж;

  • створювана XML карта сайту;

  • використання власного доменного імені;

  • настройку особистого IP-адреси;

  • 301 переадресація;

  • роботи Noindex.

Огляд рейтингів на різних ресурсах показує, що на першому місці стоїть за цими параметром варто Бітрікс, далі йдуть Мажента і Опен-карт. У менш популярних платформах також є частина цих функцій, але не в повному спектрі.

Варіанти для простого інтернет магазину

Якщо ви пропонуєте трохи товарів, то варто розглянути варіант простого інтернет-магазину, який можна запустити прямо з відповідних сервісів. Ось кращі рішення, які пропонує ринок торговельних майданчиків.

Регіональні

Добре п. Серйозний провайдер з повним функціоналом і надаються хостингом. Магазин можна створити за один день, включаючи настройки SEO і вибір моделі дизайну. Рекомендується для новачків онлайн-торгівлі. Особливістю є технічна підтримка алгоритмів – команда Хорошоп сама просуває платформу в пошукових системах, що позитивно відбивається на результатах видачі.

Prom.ua. Найстаріший центр онлайн-торгівлі з вбудованим конструктором сайтів. Після модернізації 2017-2018 років, сервіс поліпшив платіжну систему, і тепер відвідувачі можуть оплачувати товар безпосередньо через майданчик. На ваш вибір даються десятки шаблонів і плагінів з можливістю дозавантаження власних. За останні десять років став дуже популярний - практично будь-який підприємець в Україні має аккаунт на Prom.ua

Міжнародні

ViX. Це один з найпопулярніших конструкторів у світовому співтоваристві. Сервіс не тільки містить готові шаблони для інтернет-магазинів, а й дозволяє інтегрувати власний код. Початкове створення простого магазину забере у вас всього кілька годин, але ViX має сотні налаштувань, для освоєння яких потрібно багато часу.

Jimdo. Також користується популярністю на українських просторах, в основному длясоздания оналйн-магазинів моди, стилю, спортивного харчування та спортивних товарів. Має значну бібліотеку з сотень оптимізованих сео-шаблонів. Що стосується управління, Jimdo в освоєнні складніше, ніж WordPress, але простіше ніж ViX.

Поради експертів

  1. Пам'ятайте - перш ніж ви почнете відчувати ейфорію від своєї ідеї і почнете пошук домену та створення магазину, зробіть крок назад. У вас є бізнес-план і аналіз конкуренції і ринку? Це, ймовірно, не те, що ви хочете прочитати зараз, але ви не повинні відкривати інтернет-магазин без бізнес-плану. Навіть найкраща, найсучасніша і безкоштовна платформа не допоможе вам досягти успіху, без наявності прорахованою схеми дій.
  2. Різні платформи та CMS мають різну спеціалізацію. Наприклад, Бітрікс більш підійде для торгівлі дорогими преміум-товарами, ViX для торгівлі одягом і взуттям, а на Prom.ua можна продати взагалі все що завгодно, витративши кошти тільки на директ-рекламу.
  3. Обов'язково самі тестируйте свій магазин. Турбота про позитивний UX – ключ до залучення нових клієнтів. Ви повинні переконатися, що покупцеві зручно замовляти товар. Зокрема – кожен продукт повинен мати не менше 3 фото в слайдері з різного ракурсу, фото повинні збільшуватися, а опис товару має складатися з оглядової і характеристичної частини. Також має бути присутня перелинковка схожих товарів.
  4. Системи оплати повинні включати мінімум 4 варіанти – готівкові, приват, безготівковий рахунок і будь-яку міжнародну платіжну систему. повірте – початкове підключення якомога більшої кількості систем і розміщення їх іконок на сторінках в рази підвищує довіру клієнтів до магазину.

Висновок

Порівняння платформ для онлайн-торгівлі показує, що ідеальний підхід для CMS e-commerce все ще не розроблений. Навіть серед визнаних платформ з багатим функціоналом ви не знайдете універсального рішення для всіх додатків.

Вам слід проаналізувати обсяг ринку, переваги свого товару і його цільову аудиторію, перш ніж зупинитися на одній з платформ.

 

 

Приєднуйтесь до «Хостинг Україна» і Ви отримаєте: