Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Як створити свій інтернет-магазин в Україні з доменом торгової марки .UA?

Як створити свій інтернет-магазин в Україні з доменом торгової марки .UA? Інтернет подарував нам безліч технічних рішень, за допомогою яких можна швидко створити свій власний інтернет-магазин і скористатися всіма перевагами електронної комерції. Ці рішення включають як прості платформи типу Wix, що використовують модульні принципи, так і складні CMS типу Magento або написані на замовлення магазини, які реалізують весь потенціал онлайн-торгівлі.

Маючи правильно налаштований інтернет-магазин і асортимент продуктів, ви можете захоплювати додаткові ринки, завойовувати нові цільові групи і збільшувати маржу продажів шляхом впровадження супутніх товарів. І все це з надзвичайно ефективним балансом витрат. У довгостроковій перспективі наявність власного веб-сайту та інтернет-магазина - безумовно, кращий спосіб створити власний бренд і отримати постійних клієнтів.

Як швидко створити власний інтернет-магазин - інструкція

Вибір галузі і товару для реалізації

В першу чергу, вам потрібна хороша бізнес-ідея, щоб інтернет-магазин повністю реалізував свій потенціал.

В Інтернеті можна успішно продавати портативні хлібопекарні, солом'яні капелюхи або одяг для морських свинок – тобто товари, які на перший погляд мають навіть не другорядне, а третьорядні значення. Вам потрібно вибрати нішу, зайняти її і дотримуватися певних правил, щоб виділитися серед конкурентів.

Залежно від галузі та категорій товарів буде відрізнятися і формат магазину. Особливо це стосується вибору назви, домену, дизайну і форматів оплати.

Перед тим як безпосередньо приступити до його створення, вам слід задати собі наступні питання:

  • Яка у мене основна цільова аудиторія?

  • Чи можу я витримати змагання з конкурентами?

  • Який рівень цін у конкурентів?

  • Як довго конкуренти були на ринку?

  • Які ціни, яка якість і які товари вони пропонують?

  • Як я можу виділитися серед них?

Припустимо, ви хочете продавати риболовні снасті. Якщо ви скористаєтеся Google для пошуку за запитом «рибальських приладь», ви отримаєте (станом на березень 2020 року) 930 000 результатів пошуку.

На першій сторінці результатів пошуку переважають інтернет-магазини, які пропонують тільки рибальські приналежності, багато з яких мають топові доменні імена, такі як snasti.com або rybalka.com.ua.

Врахуйте, що Amazon також пропонує рибальські приналежності, а оголошення на OLX становлять додаткову конкуренцію веб-ресурсів. Багато магазинів працюють вже багато років, і всі вони ведуть цінову війну. Тому малоймовірно, що ви зможете вижити як новачок на такому ринку, якщо у вас немає реальної конкурентної переваги. Однак спеціалізованих магазинів, наприклад, для морської або підводного риболовлі набагато менше. Спочатку ви можете добитися успіху, звузивши пропозицію і ЦА, і запропонувавши натомість спеціальний асортимент.

Вибір правильного доменного імені і назви

Якщо ви вже склали бізнес-план, розрахували бюджет і визначилися з сегментом товарів, наступним кроком буде вибір доменної зони і імені для вашого сайту.

Як вибрати доменну зону?

Якщо ви працюєте тільки на національному рівні, тоді вам слід вибрати національне розширення. Якщо ви перебуваєте в Україні, виберіть .in.ua або .com.ua. Це зміцнить довіру клієнтів і підкреслить вашу близькість до них.

При роботі на міжнародному рівні є сенс вибрати міжнародне розширення. Це може бути .com або .eu, а при роботі з цифровою продукцією або товарами для мас-медіа можна використовувати .net або .org. Якщо ви хочете, щоб вас сприймали як велику компанію, як розширення рекомендується .biz або .info.

Як вибрати доменне ім'я?

Для магазину вам потрібен хороший, що запам'ятовується інтернет-адресу. За статистикою більше 20% покупців повертається на торговельні майданчики тільки тому, що вони запам'ятали назву, і воно їх приваблює – навіть якщо там ціна трохи вища, ніж у конкурентів.

Якщо ви шукаєте доменне ім'я, яке зробить вашу компанію і ваш бренд впізнавані з першого погляду, слід дотримуватися наведених нижче порад:

  • робіть доменне ім'я як можна коротше (наприклад, pokupai-ka.com);

  • використовуйте назву вашої компанії або вашого основного бізнесу (наприклад, udochki.com.ua);

  • використовуйте прості слова (наприклад, kupi-auto.biz);

  • використовуйте запам'ятовуються або символічні поєднання цифр (наприклад, tech-masla77.com);

  • використовуйте не більше трьох слів (наприклад, shlyapi-sumki-style.com);

  • .спользуйте принципи НЛП (наприклад, dom-nedorogo.com).

Найважливіше правило: короткі домени краще довгих. Його легше запам'ятати, і є менше шансів помилитися.

Як зареєструвати ім'я з доменом торгової марки .UA?

На відміну від інших доменних імен різних зон і тематик, при реєстрації розширення .ua вимагає дотримання певних правил. В першу чергу, це стосується юридичного статусу – майбутній власник розширення повинен мати зареєстровану торгову марку або текстовий знак. Ця вимога поширюється як на резидентів, так і на юридичних осіб, які мають іноземне походження.

Згідно із законодавством, наявність зареєстрованої торгової марки потрібно, тому що торговець або виробник з доменом .ua представляє державу і повинен відповідати певним стандартам якості продукції, що реалізовується. Це правило визначається положенням ICANN (RFC # тисяча п'ятсот дев'яносто одна, ICP-1).

Якщо ви не володієте вже зареєстрованим товарним знаком, вам належить виконати деяку паперову роботу. Нижче наведені рекомендації по її отриманню.

Збір пакету документів

Щоб подати заявку, вам слід мати необхідний пакет документів, який ви можете відправити звичайною або електронною поштою:

  • свідоцтво про реєстрацію ФОП або юридичної особи;

  • адреса реєстрації ФОП, а для юросіб ще й адресу для вхідної кореспонденції

  • зображення ТМ при розширенні 300 dpi в форматі .png .jpg або .pdf. Якщо знак являє собою слоган, потрібна розшифровка його посилу або опис.

  • тип продукту та опис сфери діяльності

  • завірена нотаріусом довіреність на реєстрацію для юросіб.

В Україні термін розгляду заяви варіюється від півтора місяців до року. Залежно від виду експертизи і типу продукту, вона може пройти раніше або пізніше, а також процес можна прискорити, перерахувавши збільшений внесок.

Терміни і етапи реєстрації:

  • 2 доби на обробку і подачу документації та оформлення факту подачі;

  • 6 тижнів – 6 місяців на обробку заявки працівниками Укрпатенту – при швидкому режимі. 6-12 місяців при звичайному режимі;

  • 2-4 тижні займає публікація працівниками Укрпатенту даних про отримання свідоцтва про реєстрацію ТМ.

Якщо ви продовжуєте дію вже зареєстрованої ТМ, то така заявка обробляється протягом 4-8 тижнів.

Офіційна вартість оформлення:

  • офіційний внесок в патентне бюро - 1200 грн. за один клас. За додаткові класи додається вартість 1000 грн за кожен, а за картинку - 600 грн .;

  • офіційний внесок за отримання свідоцтва - 170 грн .;

  • офіційний внесок 100 грн. до державного бюджету.

Якщо потрібна реєстрація за швидку процедуру, то вартість збільшується.

4100 грн за словесний знак, 7500 грн за комбінований знак (слово і картинка).

Якщо в ТМ присутнє слово “УКРАЇНА” або “UA” додається ще 6500.

Пам'ятайте – перед тим, як увійти потрібно перевірити наявність вільних доменів або відповідних доменних імен. Також вам слід знати, що кириличні знаки, назви для реєстрації доменів транслітеруються латинськими буквами. Наприклад, якщо ваша компанія називається Укртранзіт, то доменне ім'я буде виглядати так: ukrtranzit.ua

У процесі реєстрації ТМ, ви можете продовжити створювати ваш інтеренет-магазин.

Вибір платформи для інтернет-магазину

Існує 3 основних шляхи, по яких створюються всі магазини в Інтернеті:

  • сайт на конструкторі, наприклад, Wix;

  • сайт на движку CMS, наприклад, Joomla;

  • сайт, написаний на замовлення програмістами.

Якщо у вас вузька спеціалізація і трохи товарів, рекомендується вибрати перший спосіб, якщо більше 5 категорій продуктів – другий. Якщо ж ви збираєтеся працювати в декількох сегментах ринку, то має сенс витратитися на написання унікального інтернет-магазину.

Простий магазин, такий як на конструкторі Jimdo, можна отримати за дуже короткий час. Кожен досвідчений користувач інтернету зможе створити його протягом дня-двох. Часто досить одних вихідних, щоб онлайн-магазин заробив. Пакет Jimdo Pro за 10 доларів в місяць дає можливість розмістити до десяти продуктів. Для магазинів з більш ніж десятьма продуктами Jimdo або Wix стягують близько 20 євро в місяць.

Реалізація складного інтернет-магазину, зокрема, за допомогою додатків WooCommerce, Prestashop або Magento - це абсолютно інший вимір проекту. Воно навряд чи можливо для початківців без технічних знань, так як ви повинні встановити і налаштувати ці системи з відкритим вихідним кодом самостійно. Вам також потрібно ваше власне веб-простір (хостинг).

Пам'ятайте - при створенні інтернет-магазину з використанням модульної системи може виникнути безліч проблем: кількість можливих способів оплати часто обмежена, стандартизовані функції пошуку і фільтрації магазину дають гірші результати, а спеціальні коригування дизайну найчастіше неможливі.

Крім того, деякі з цих комплектів для створення магазинів не відповідають складній правовій базі онлайн-трейдингу, що може навіть призвести до попередження операторів магазинів, що діють під свою відповідальність.

Установка і настройка інтернет-магазину

Якщо ви не замовили агентству технічну підтримку магазину, вам потрібно зробити це самостійно: завантажити онлайн-магазин на раніше орендований веб-сервер і встановити його.

Зазвичай ви можете знайти інструкції з цього питання у відповідного постачальника кноструктора або CMS, але ви також можете сподіватися на підтримку спільноти. Якщо ви створюєте інтернет-магазин вперше, вони, як правило, будуть раді вам допомогти.

Після успішної установки необхідно виконати кілька налаштувань, таких як:

  • доступні варіанти доставки і час;

  • доступ до даних для вашого постачальника платежів;

  • варіанти дизайну сторінок і презентацій;

  • функції перехресних продажів;

  • шифрування сайту;

  • інтеграція легального контента, такого як умови і положення, вихідні дані і декларація про захист даних;

  • ярлики категорій і ієрархія.

І останнє, але не менш важливе: при створенні інтернет-магазину упускається найважливіше: створення карток продуктів, які ви хочете продати.

Висока якість фотографії, привабливу назву і чіткий опис продукту і оптимальна ціна - основа вашого успіху в електронній комерції.

Налаштування привабливого дизайну

Якщо ви хочете створити привабливий магазин з мінімальними зусиллями і як можна швидше, рекомендується використовувати готові теми або шаблони дизайну. У CMS вони можуть бути як платними, так і безкоштовними, а конструктори пропонують досить просту настройку параметрів – наприклад, кольору елементів магазину або схеми розташування фреймів.

Ви можете створити власний дизайн за кілька годин, але, в будь-якому випадку, слід замінити хедер (шапку сайту) на унікальне зображення, відповідне вашої діяльності.

Другим важливим моментом є меню. Ви повинні використовувати відповідні розміри пунктів меню, символів в них і продумати стилістику шрифтів для поліпшення досвіду користування.

Також ви обов'язково повинні встановити плагіни галерей і слайд-шоу, щоб представити зображення продукту найкращим чином.

Список дає вашим клієнтам хороший огляд асортименту, а подробиці про продукт можна уважно вивчити за допомогою галереї. При цьому розмір зображень вашого продукту автоматично підганяється за розміром екрану під час завантаження. Відповідно, не потрібно турбуватися про розрахунок розміру зображення, зручного для перегляду з мобільних пристроїв.

Вибір методу оплати товару

Які способи оплати повинен запропонувати інтернет-магазин, залежить, перш за все, від цільової групи. Наприклад, якщо ви звертаєтеся до молодої цільовій групі і пропонуєте тільки способи оплати «авансовий платіж» і «рахунок», ви напевно втратите продажу, ось для старшої вікової категорії це цілком прийнятно. В даний час основними способами оплати є:

  • PayPal;

  • передоплата;

  • покупка при переведенні коштів на рахунок;

  • кредитна карта, наприклад Visa;

  • прямий дебет;

  • оплата післяплатою.

Налаштування методів доставки

Визначте, які варіанти доставки ви пропонуєте своїм клієнтам, в які регіони ви приносите їх, і скільки вона коштує. Незалежно від того, як ви організуєте відправку: ви повинні завжди створювати і відправляти всі накладні від адміністрації магазину.

Основні методи доставки в Україну:

  • доставка сервісами Нової пошти або перевізником Делівері;

  • доставка національним перевізником Укрпошта.

Також існує кілька регіональних перевізників, послугами яких можна скористатися, як альтернативними методами доставки. На міжнародному рівні можна скористатися сервісом DHL, представництво якого є і в нашій країні.

SEO оптимізація магазину

Одним з найбільш важливих моментів, яким занадто часто нехтують засновники інтернет-магазину, є SEO.

Ви не повинні бути професіоналом SEO, щоб створити інтернет-магазин - але ви повинні попрацювати над основами заздалегідь. SEO надзвичайно важливий, тому що, особливо на початковому етапі проекту, зазвичай немає бюджету на рекламу, наприклад, в Google Ads.

Пам'ятайте - велика частина трафіку виходить від пошукових систем. Щоб знайти інтернет-магазин в Google або Яндекс, потрібно пристойна структура SEO. Так само як збір семантичного ядра сайту, впровадження ключових слів в описі товарів і правильно оформлені мета-теги.

Багато операторів інтернет-магазинів повністю ігнорують важливість первинної оптимізації. Звичайно, ви можете розраховувати на SEO агентства, але тут також важливо знання основ. Вони грають важливу роль в структурі інтернет-магазину і в організації категорій продуктів. SEO є інструментом № 1 для кожного власника магазину.

Залучення клієнтів за допомогою реклами

Будь то маркетинг в пошукових системах через Google AdWords, розсилка новин існуючим клієнтам або так званий партнерський маркетинг - можливості для залучення відвідувачів за допомогою онлайн-маркетингу величезні.

Основні види залучення клієнтів в мережі:

  • Банерна реклама;

  • реклама з перенаправленням;

  • реклама в соціальних мережах.

Наприклад, Google пропонує не тільки можливість розміщувати текстові оголошення, але і налаштовувати показ рекламних або банерних оголошень. Потім банери доставляються по мережі на веб-сайти, на яких розміщені рекламні місця Google.

Шляхи підвищення ефективності магазину

Основною мовою, використовуваним в Інтернеті, є англійська, але в рунеті перевага віддається російському. Також згідно з останніми вимогами українського законодавства не менше 50% контенту для національних інтернет-магазинів має бути українською мовою.

Стандарт протоколу HTTPS

Шифрування за протоколом HTTPS вашого магазину, дозволяє вашим клієнтам робити безпечні покупки, а також підвищить привабливість ресурсу для пошукових роботів.

Підтримка мобільних пристроїв

Ваш магазин повинен бути оптимізований для смартфонів або планшетів, так що ваші клієнти також можуть зручно і безпечно робити покупки з будь-якого мобільного пристрою.

Особиста технічна підготовка

Пам'ятайте - має сенс розібратися з такими темами, як керівництво користувача CMS і оптимізація коефіцієнта конверсії, перш ніж планувати власний інтернет-магазин. Вам не потрібно бути професіоналом у всіх областях. Але тільки ті, хто має уявлення про це, можуть ставити правильні питання програмістам або агентствам і давати чіткі інструкції. Знання цих основ також допомагає уникнути дорогих помилок при створенні інтернет-магазину.

Для безперебійної роботи системи замовлень для інтернет-магазину важливо не тільки те, що обіцяє інструмент для створення магазину, а й те, як разработчікіподдержівает вас в управлінні вашим проектом.

Висновок

Можливості, які у вас виникають під час використання сучасного добре структурованого інтернет-магазину дуже великі.

Але крім правильних продуктів, успішної реалізації адміністративних процесів і регулярних оновлень, ви повинні будь-якими способами виправдовувати витрачений час відвідувачів і покращувати їх користувальницький досвід.

Навіть якщо інтернет-магазин є «інструментом», за допомогою якого ви збираєтеся збільшити свої продажі і розширити свою цільову групу, ви завжди повинні пам'ятати, що - особливо новим клієнтам - будь-які помилки тут досить складно пробачити. Той, хто коли-небудь відчував себе некомфортно в магазині або на сторінці, наприклад, через те, що структуру меню було непросто зрозуміти, дасть конкурентам шанс завоювати вашого нового клієнта при наступному візиті.

Тому переконайтеся, що у вас достатньо часу, щоб розібратися зі структурою, технологіями, мережами і підтримкою, а реалізувати розпочати успішний бізнес!

 


 

Реєструючи домен і замовляючи хостинг в компанії «Хостинг Україна» Ви отримуєте можливість повноцінно управляти своїм доменом з панелі управління Ukraine.com.ua.

Наша цілодобова технічна підтримка допоможе вирішити будь-які питання з вашим доменом в найкоротші терміни.

Приєднуйтесь до «Хостинг Україна» і ми забезпечимо безперебійну роботу і збереження вашого сайту.

 


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень