Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Інтернет магазин на wordpress: що потрібно знати перед створенням?

  1. Вибір хостингу
  2. Коробкова установка
  3. Вибір шаблону
  4. Як зробити інтернет-магазин на WordPress?
  5. Установка плагіна
  6. Створення та підключення магазину до сайту
  7. Перший крок: завантажити розширення WooCommerce
  8. Налаштування магазину
  9. Налаштування віджетів
  10. Управління магазином
  11. Додаткові налаштування
  12. Розширені можливості
  13. Оптимізація магазину
  14. Підсумок

Практично кожна компанія, яка продає товари офлайн, пропонує їх і у власному інтернет-магазині. Причини цього дуже прості: не потрібно платити за фізичну оренду площ, їх ремонт, дизайн в приміщенні або витрачатися на комуналку. Звичайно, зазвичай є плата за веб-хостинг або витрати на утримання або настройку магазину, але вони невеликі, а у онлайн-ресурсу завжди є цінова перевага в порівнянні з реальним магазином.

Вступ в онлайн-трейдинг є правильним бізнес-рішенням, тому що ви можете звернутися до набагато більшій кількості потенційних клієнтів онлайн, ніж офлайн. Особливо, якщо ви створюєте свій інтернет-магазин з WordPress, ви можете витративши небагато часу, значно збільшити свої продажі і охопити більше географічних регіонів.

Вибір хостингу

веб хостинг Україна

 

Щоб створити і розмістити інтернет-магазин на WordPress, перш за все, вам потрібен хост. За нього ви платите постачальнику щомісячну суму в залежності від ваших потреб. У свою чергу, він зберігає ваш сайт на своєму сервері.

Ціни тут варіюються в залежності від постачальника і бажаних послуг. Але оскільки ми починаємо з одного простого магазину, для його розміщення достатньо базового пакета більшості постачальників.

При виборі провайдера, ці пакети розрізняються за ціною, безпеки, швидкості і додаткових послуг. Оскільки час завантаження сильно впливає на коефіцієнт конверсії, цей критерій повинен бути головним пріоритетом при виборі правильного хоста.

Наприклад, при виборі Хостинг Україна, ви отримаєте цілих 3 гігабайти веб-простору, що досить для розміщення магазину з десятками категорій, серйозне забезпеченні безпечної передачі даних, швидке завантаження і повноцінну підтримку актуальних версій PHP і MySQL. Також тут дуже просто зареєструвати унікальне доменне ім'я.

Домен має бути максимально привабливий не тільки для ваших клієнтів, але і для алгоритму Google. Він має бути коротким, унікальним, легко що їх вимовляють і описовим для вашого продукту або послуги. Якщо у вас виникли труднощі з вибором доменного імені, використовуйте такі інструменти, як nameboy.com. На ньому ви можете ввести свої ключові слова, щоб отримати кращі пропозиції домену для вашої галузі бізнесу

Коробкова установка

Наступним кроком є установка WordPress. Це можна зробити декількома клацаннями миші після визначення URL.

Спочатку вам буде потрібно FTP-доступ до вашого веб-простору, який ви можете отримати в меню клієнта вашого хоста. Введіть дані доступу в вашій програмі FTP (Наприклад, Filezilla) і перевірте з'єднання.

Ви також отримаєте загальну інформацію для запису в MySQL в меню клієнта вашого хоста. Якщо це ще не зроблено, створіть нову БД і введіть всі необхідні параметри в обліковому записі.

Потім завантажте останню версію WordPress з офіційного сайту. Розпакуйте пакет.

Тепер завантажте вміст каталогу (зверніть увагу - не папку «wordpress», а її вміст) на своє веб-простір з використанням FTP:

  • wp-admin

  • wp-includes

  • wp-content

  • index.php

  • wp-load.php

Далі потрібно оновити сторінку в браузері – установка почнеться автоматично.

Вибір шаблону

Ще одним важливим елементом успіху вашого інтернет-магазину є тема. Тема - це серце вашого WordPress-сайту, адже вона визначає весь макет. Орієнтуйтеся на своїх конкурентів в Інтернеті і дотримуйтесь тенденціям дизайну - або йдіть проти течії і намагайтеся виділятися унікальною темою. Незалежно від того, що ви вибираєте, переконайтеся, що тема відповідає тому товару чи послуги, що ви продаєте.

Тема визначає макет сайту. Ви можете вибрати один з декількох шаблонів або (з відповідним знанням HTML / CSS) змінити або написати шаблон самостійно. Сам WordPress пропонує великий вибір безкоштовних тем. В якості альтернативи ви можете переглянути зовнішніх постачальників, таких як MyThemeShop або Elegant Themes.

Якщо ви знайшли підходящу тему, виберіть вкладку «Дизайн» на лівому краю панелі інструментів, а потім «Теми». Тепер ви можете додати нову тему, а потім активувати її.

Класичний редактор WordPress тепер замінений так званим редактором Гутенберга. Новим, порівняно з класичним редактором, є принцип перетягування: для кожного елемента контенту (текст, зображення, відео, віджет, або інформаційне поле) є окремі модулі, які ви можете вільно збирати разом.

Звичайно, ваш сайт буде не єдиним, що використовують дану тему. Якщо ви хочете зробити сторінку більш індивідуальною, ви можете детально налаштувати шаблон за допомогою Настроювача, наприклад, додавши логотип або віджети. Ще більше індивідуальності пропонують платні теми, які ви можете купити один раз, а потім використовувати назавжди.

Тепер ви визначили макет вашої сторінки - основна структура на місці! Наступним кроком є призначення ролей. Цей крок важливий, якщо поруч з вами працюють інші люди.

Ви можете призначити різні ролі і, отже, різні повноваження:

  • адміністратор

  • автор

  • співробітник

  • редактор

  • передплатник

  • співробітник

Призначити їх ви можете в тій панелі, у вкладці «Управління».

Як зробити інтернет-магазин на WordPress?

У процесі створення інтернет-магазину багато користувачів звертаються до спеціалізованих систем, таким як Magento, Jimdo, Orocommerce і Co. WordPress зазвичай не схвалюють на тій підставі, що ця CMS є «тільки» системою блогів і підходить тільки для невеликих магазинів. Однак цей движок пропонує переваги, які явно виділяються серед інших систем.

WordPress є найбільш широко використовуваної системою управління контентом (CMS) на ринку у всьому світі. Ця популярність означає, що незліченні плагіни і розширення були розроблені для WordPress і продовжують розвиватися.

Крім того, багато програм підтримують WordPress, а багато агентства або провайдери веб-хостингу спеціалізуються на CMS - і якщо виникають проблеми, допомагає величезне співтовариство з досвідом і знаннями. Наприклад, WooCommerce - плагін, який дозволяє створювати і редагувати інтернет-магазини - без проблем працює з WordPress.

Установка плагіна

Оскільки простого WordPress недостатньо для створення інтернет-магазину за допомогою WordPress, ми повинні встановити плагін, який забезпечує функціонал магазину.

 

38% всіх інтернет-магазинів працюють через WooCommerce. Це плагін домінує завдяки безкоштовній базовій версії, яка може бути додатково оснащена не тільки платними, але і безкоштовними плагінами.

Для установки виберіть Додатки -> Встановити в лівому стовпчику та знайдіть WooCommerce в поле пошуку в правому верхньому куті. Натиснувши «Встановити зараз», ви ініціюєте автоматичну установку.

Після цього вам потрібно лише активувати плагін, щоб він з'явився в лівій панелі вашої меню WordPress. Ми настійно рекомендуємо використовувати майстер початкової установки, який можна запустити з допомогою кнопки «Асистент налаштування».

У світі щодня створюється велика кількість контенту по темі WooCommerce. Це полегшує роботу з ним і дозволяє швидко оптимізувати ваш магазин. З огляду на високу популярність безперервно з'являються і модернізуються розширення і плагіни, які додають різні функції, такі як способи оплати, відображення товару і покращують систему замовлень. Щоб бути точним, на березень 2020 року існувало 980 плагінів для WooCommerce тільки на WordPress.org.

Практично кожна тема WordPress також сумісна з WooCommerce. Але є деякі теми, які більш підходять і викликають менше проблем, ніж інші. Теми, такі як ShopIsle, Hestia або eStore, є безкоштовними і забезпечують зручну основу для вашого магазину.

Далі представлені п'ять плагінів, які можна використовувати на додаток до звичайних розширень для вашого магазину.

  • Market Press - електронна комерція WordPress: альтернатива WooCommerce. Це дозволяє створити інтернет-магазин, не встановлюючи як можна більше плагінів. Він пропонує безліч великих функцій, які доступні для вас безкоштовно.

  • WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips: плагін для генерації і налаштування рахунків.

  • YITH WooCommerce Ajax Search АНОНС товарів з результатами пошуку в реальному часі.

  • Кошик меню WooCommerce: якщо ви використовуєте преміум-тему для свого магазину, ви зазвичай можете припускати, що кошик включена в макет. Однак, якщо це не так, цей плагін пропонує вам можливість самостійно створювати кошика покупок і - в платній версії - персоналізувати їх.

  • Easy Digital Downloads: Цей плагін ідеально підходить для вас, якщо ви продаєте цифрові продукти в своєму інтернет-магазині. Для цього він надає оптимізовану систему, за допомогою якої ви можете управляти цифровими продажами в електронній комерції.

Тепер, коли ми визначилися з плагіном, все, що нам потрібно зробити, це встановити його і налаштувати важливі базові характеристики.

Створення та підключення магазину до сайту

Процес установки розширень WooCommerce трохи відрізняється від звичайних плагінів WordPress, які ви можете отримати з сховища.

 

Перший крок: завантажити розширення WooCommerce

Якщо ви встановлюєте їх з офіційного магазину WooCommerce, ви повинні спочатку увійти в WooCommerce з обліковим записом WordPress.com. Без облікового запису ви не можете завантажувати плагіни з магазину розширень або WooCommerce> Розширення> Перегляд розширень.

Вибравши плагін, натисніть «Завантажити зараз» або «Купити зараз», якщо це розширення класу «преміум».

Увійдіть в свій бекенда WordPress і перейдіть в розділ WooCommerce> Розширення> WooCommerce.com підписки. Підключіть свій обліковий запис WordPress.com/WooCommerce, щоб управляти своїми додатковими підписками.

Якщо ви отримали розширення з стороннього сховища, просто скачайте файл, який вам дають. Він може бути відправлений вам по електронній пошті після покупки або вам необхідно увійти в свій обліковий запис в сховище.

Незалежно від того, чи завантажуєте ви від третьої особи або від WooCommerce, ви повинні отримати zip-файл.

Перейдіть в Модулі> Додати новий і натисніть Завантажити плагін. Завантажте наявний zip-файл плагіна – він встановиться автоматично.

Якщо ви отримали плагін з магазину WooCommerce, поверніться в WooCommerce> Extensions> WooCommerce.com підписки і натисніть неактивну кнопку поруч з вашим новим плагіном, щоб активувати його.

Якщо ви отримали плагін від стороннього виробника, перейдіть в Модулі> Встановлені плагіни і натисніть Активувати.

Налаштування магазину

Найбільш важливі базові настройки можна знайти на бічній панелі в розділі «Налаштування» і в підпункті «Загальні». Ви повинні визначити їх в першу чергу. Вони включають, наприклад, назва, веб-адреса, часовий пояс, мову і так далі. Також до них відносяться дані про валюту, географії роботи або місця доставки.

Ви можете виконати додаткові налаштування для конкретного продукту в підрозділі «Продукти». Наприклад, тут можна змінити одиниці вимірювання або налаштувати параметри відображення.

В області ПДВ ви можете встановити свою ставку податку по країні. Якщо ви звільнені від ПДВ (власники малого бізнесу), ви можете вказати тут, що ставка ПДВ становить 0%. Не забудьте відповідне застереження про малий бізнес в роздруківці і в рахунку!

Ви можете налаштувати умови доставки в розділі «Доставка». Параметри дозволяють вам вибрати країни, в які ви приносите продукти або створити зони доставки з окремими умовами, а також встановити ціни на неї.

У розділі «Каса» ви можете встановити все, що пов'язано з обробкою платежів. Наприклад, тут додаються доступні варіанти оплати, такі як PayPal, Payoneer або звичайна картка Приват-банку. Для цього у вас, звичайно, повинен бути договір з відповідним постачальником платіжних послуг

Реєстрацією облікових записів клієнтів також можна управляти в меню налаштувань. Під заголовком «Рахунок клієнта» ви визначаєте, як і в який момент, користувачі будуть перенаправлені для реєстрації або входу в свій обліковий запис клієнта. Кінцеві точки URL-адрес для окремих команд або підлеглих (порядок відображення, забутий пароль, вихід із системи і т. Д.) Вказуються саме в цьому пункті.

У розділі «Електронна пошта» ви можете налаштувати індивідуальні повідомлення по електронній пошті про транзакції клієнтів: тип повідомлення (наприклад, для нових, скасованих або невдалих замовлень, а також для коментарів або створити новий обліковий запис), і вибрати окремих одержувачів.

Крім того, ви можете змінити макет електронних листів (ім'я відправника, верхній і нижній колонтитули, а також індивідуальне присвоєння їм кольорів для тексту і фону).

Налаштування віджетів

Навігація по призначеному для користувача інтерфейсу вашого інтернет-магазину WordPress також може бути налаштована так, щоб користувачі могли орієнтуватися в вашому магазині і швидко знаходити те, що вони шукають.

 

Віджети часто включаються в плагіни і являють собою блоки, які додають функціональність (наприклад, особливу бічну панель або нижній колонтитул). Якщо ви перетягніть блок в область віджетів, він з'явиться в зовнішньому інтерфейсі.

Майстер установки WooCommerce автоматично генерує основну навігацію і віджети з 4 опціями меню:

  • Магазин (огляд продукту і деталі)

  • Кошик (цифрова колекція всіх замовлень клієнтів)

  • Каса (сторінка оплати для обробки транзакції покупки)

  • Мій обліковий запис (обліковий запис клієнта з оглядом замовлення і контактною інформацією)

У бічній панелі ви також знайдете вкладку «Сторінки», яку ви можете використовувати для створення додаткових сторінок для вашого магазину. Якщо ви виберете опцію «Змінити» для окремої сторінки, ви можете розмістити і опублікувати цю сторінку в будь-якій позиції в ієрархії веб-сайту. Батьківські сторінки можна вибрати у вікні «Атрибути сторінки» як «Батьки».

В панелі управління ви можете потім розгорнути, адаптувати і управляти меню навігації на сторінці вашого магазину в розділі «Дизайн». Для цього необхідно ввести бажане ім'я нового меню в підрозділ «Меню» (для першого корисно назву «Головне меню»). Зліва від вікна «Структура меню» ви можете додати потрібні сторінки в меню і зберегти настройки (кнопка «Зберегти меню»). Ви можете просто перетягнути основні сторінки вниз.

Залежно від обраного інтерфейсу WordPress (теми) ви можете розробити і адаптувати дизайн веб-сайту (наприклад, колір і макет) на додаток до дизайну і структурі меню. Тип веб-дизайну найкраще підходить для вашого магазину, залежить від вашої галузі, асортименту продукції і, звичайно ж, смаку вашої цільової групи.

Управління магазином

Коли всі сторінки створені і магазин налаштований, ви можете вивішувати перші продукти і створювати опис для них. Щоб створити новий продукт, просто натисніть «Продукти» на лівій стороні. Тут ви можете створити перший продукт, натиснувши «Додати продукт». У вас є кілька варіантів вибору, таких як «простий продукт» або «змінний продукт» (з декількома варіантами, наприклад, окремі товари різних кольорів або розмірів).

Якщо це продукт, який не поставляється фізично, позначте статтю як продукт для завантаження (переконайтесь, що поруч з «Віртуальний» або «Завантажуваний»).

Сам функціонал додавання товарів інтуїтивно зрозумілий навіть новачкові. Все, що вам потрібно зробити, це створити назву статті, опис, фотографії, галереї і ключові слова, і все. У підсумку, ви отримуєте першу сторінку продукту, який, в принципі, вже може бути куплений. Звичайно, ви можете змінити і налаштувати всі параметри пізніше.

Якщо ви продаєте багато різних товарів, має сенс розбити їх на категорії.

Щоб класифікувати ваші товари на сторінках категорій, виберіть підпункт «Категорії» в меню «Продукти» і введіть назву і варіант URL вашої категорії, наприклад, «Посуд» (варіант URL: https: // mysite / posuda). Необхідно надати їм опис і зображення для попереднього перегляду і натисніть «Додати категорію продукту».

Кнопка «Попередній перегляд» в правому верхньому кутку показує сторінку продукту або категорії, якою її побачать покупці вашого магазину.

Додаткові налаштування

Якщо ви хочете додатково налаштувати свій магазин, ви повинні поглянути на інші функції, які можуть бути доступні через бічну панель. Оскільки функції плагіна WooCommerce в WordPress дуже великі, тут можна коротко викласти лише кілька елементів. Найважливіші з них можна вибрати під пунктом меню «WooCommerce».

Наприклад, ви можете створювати ваучери, управляти замовленнями, створювати звіти і багато іншого. Перш ніж ви закінчите свій магазин і створите всі статті, ми настійно рекомендуємо вам ознайомитися з усіма основними функціями і подумати, чи можуть вам знадобитися додаткові функції і знайти для них окремі плагіни.

На додаток до вихідних даних, угодою про захист даних, положенням та умовам і політиці скасування, настройки включають в себе інші дуже важливі речі, такі як: мітки кнопок «Очистити», терміни доставки, відповідність GDPR, прозору інформацію про ціну і податки.

Варто зазначити, що у WooCommerce немає інтегрованої ERP-системи. Якщо ви використовуєте свою власну систему ERP, вам буде потрібно її адаптація до магазину WordPress. Це не важко зробити, слідуючи окремим інструкціям.

Також зверніть увагу на правові положення зарубіжних країн. Пам'ятайте, що інші покупці - наприклад, з Молдови, США чи Франції - також можуть купувати товари в вашому магазині. Перевірте, чи дотримуєтеся ви також всі юридичні умови для зовнішньої торгівлі.

Розширені можливості

Функціонал WooCommerce можна додати функції, скориставшись додаткові додатки.

Наприклад, допомогою тригерів продажів додатки XL WooCommerce ви можете додати один з 7 психологічних тригерів в свій інтернет-магазин. Це може бути віджет таймера зворотного відліку для створення терміновості або вiдтворення потенційної економії витрат.

 

 

А корисне і універсальне розширення WooCommerce Extra Product Options дозволяє додавати додаткові параметри товару в ваш магазин, щоб ви могли надати покупцям ще більше інформації.

З WooCommerce Amazon Affiliates ви рекламуєте продукти Amazon в своєму магазині і отримуєте рекламні фіди від відповідних покупок. Це розширення постійно оновлюється і включає в себе кілька приємних доповнень, включаючи доступність доставки, перехресні продажі, купони і огляди Amazon, а також геотаргетинг.

Додаток WooCommerce Product Filter надає розширені функції фільтрації продуктів, так що клієнти можуть робити все, від простого пошуку до розширеного вибору за певними критеріями.

Коли у вашому магазині є сотні товарів, надання варіантів доставки може стати великою проблемою. Додаток Table Rate Shipping для WooCommerce позбавляє від необхідності налаштовувати кілька варіантів доставки на основі різних умов і моделей ціноутворення.

Ви можете вибрати просто варіанти доставки, які включають широкий перелік умов, заснованих на ціні, кількості, вазі, розмірах, класі доставки, категоріях, конкретних продуктах і датах. Для всіх числових даних про продукцію можна вказати безліч типів витрат, включаючи фіксований і процентний множення.

Для управління ціноутворенням можна використовувати WooCommerce Dynamic Pricing & Discounts. Цей інструмент надає повний список методів і умов ціноутворення, які ви можете комбінувати і підбирати відповідно до вимог свого інтернет-магазину.

Існує безліч способів використання цього плагіна, в тому числі для продажу, рекламних акцій, спеціальних пропозицій, оптових цін, багаторівневих цін, пакетних цін, цін для учасників, програм лояльності та навіть цін на основі розташування.

Незалежно від того, чи продаєте ви футболки, візитки або гуртки, плагін Fancy Product Designer WooCommerce надасть функції, необхідні для продажу будь-якого виду або різновиду товарів в вашому магазині.

Наприклад, якщо ви хочете продавати нестандартні шапки, ви вибираєте, які їх види покупці можуть купити і які частини можна налаштувати, включаючи кольори, принти та логотипи.

Остаточний вигляд виробу може бути налаштований кількома способів. Клієнти можуть завантажувати зображення (наприклад, JPG, PNG і SVG) з різною формою, використовувати палітру кольорів (або вибирати з заданих вами колірних попередніх), створювати і стилізувати текст на шапці, а також редагувати зображення лого.

Оптимізація магазину

Пошукові системи, такі як Google, Bing, Yahoo і Co., є головним джерелом трафіку для магазинів WooCommerce - за умови, що при введенні ключових запитів користувачами ваші продукти з'являються на першій сторінці і на верхніх позиціях в пошукових системах.

Пам'ятайте - ви завжди повинні надавати точну інформацію про продукти (чіткі URL / постійні посилання, чіткі заголовки, чітку інформацію про продукт і нам інформацію про те), щоб вони швидко розпізнавалися і перебували як потенційними клієнтами, так і пошуковими системами.

Чітка структура, оптимальна навігація, привабливий дизайн і чіткі описи, пов'язані з ключовими словами і метаданими, відповідними вашої пропозиції, особливо важливі для оптимізації в пошукових системах

Для WordPress існує кілька оптимізаційних Пліній, таких як All in One SEO Pack або The SEO Framework.

Корисні функції безкоштовної базової версії All in One SEO включають в себе:

  • Підтримка XML-карти сайту

  • Проста інтеграція з Google Analytics

  • Підтримка користувацьких типів повідомлень

  • Канонічна підтримка URL

  • Безкоштовна інтеграція з WooCommerce (більшість полігонів пропонують це тільки в якості розширеної функції)

  • Автоматична або ручна метаінформація

Особливістю The SEO Framework є більш тонкий функціонал в порівнянні з All in One SEO і величезна кількість налаштувань. Під час установки відображається довгий список опцій для використовуваних функцій, з яких можна вибрати потрібні.

Використання плагіна рекомендується професіоналам, для початківців він важкий в освоєнні.

За допомогою The SEO Framework можна швидко налаштувати наступні параметри:

  • Мета заголовки та описи

  • Соціальні метадані, включаючи схему «плану Б», у разі відсутності іншої інформації

  • Інформація про стандартною схемою SEO

  • Налаштування пошукового робота

  • Детальну документацію по функціям карти сайту

Плагін дозволяє налаштовувати метаінформацію для кожного поста, що дуже зручно при великій кількості категорій товарів.

Також зручний для оптимізації WordPress SEO, який посів друге місце в опитуванні Facbeook як плагін SEO з найбільшим потенціалом для WooCommerce. WordPress SEO описує себе як швейцарський армійський ніж для SEO для WordPress і WooCommerce і дуже популярний на європейському ринку.

  • Налаштування можуть бути легко перенесені в інші проекти за допомогою файлів імпорту

  • Проста установка і управління параметрами SEO

  • Ручний висновок більш 50 параметрів для канонічних перенаправлень

  • Вікна можуть бути організовані за допомогою простого перетягування.

Підсумок

Як ви побачили, створення магазину за допомогою WordPress і WooCommerce є навіть новачкам в онлайн-торгівлі.

Плагін дуже зручний для майданчиків початкового і середнього рівня, завдяки простоті використання і багатьма параметрами налаштування. Коли ви закінчите настроювання і завантаження свого магазину, не забудьте виконати тестовий прогін як «клієнт», щоб побачити - чи всі елементи магазину (пошук, замовлення, корзина і т. Д.) Працюють правильно. Потім ви можете приступити до подальшого поліпшення дизайну і просуванню вашого магазину на WordPress.

 


 

Замовляйте хостинг для Wordpress в компанії «Хостинг Україна». Ми пропонуємо найкращий віртуальний хостинг для сайтів на WordPress з підтримкою PHP, Perl, MySQL.

Просто виберіть домен, Хостинг і встановіть CMS в один клік.

Будь тариф нашого хостингу підійде для Wordpress. Ви можете вибрати саме той пакет, який максимально відповідає потребам вашого проекту: SSD хостинг від 1$, VPS на SSD від 12$, Cloud (хмарний) хостинг від 3$, Хмарний VPS від 6$. Виділений сервер або dedicated server.

Ми розробили систему автоматичного тестування сайту, це дасть Вам можливість перевірити десятки показників і налаштувань сайту і домену. Перевірить правильність параметрів конфігураційного файлу WordPress, підключення до бази даних, налаштувань тим і модулів. Перевірить, чи правильно встановлена параметра php_memory_limit.

Наша технічна підтримка, Працює в режимі 24/7/365 і Ви завжди зможете отримати кваліфіковану допомогу, якщо виникнуть питання.

 


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах