Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Що таке перелинковка сайту?

Для поліпшення позиції сайту в пошуковій системі, необхідна грамотна оптимізація, в тому числі розміщення внутрішніх посилань. Оптимізація сайту по розписаним нижче принципам дозволить збільшити швидкість росту позиція в пошукових системах Google, Bing, Яндекс та інших.

Перелінковкою сторінок на сайті працює за принципом, розміщення посилань, що ведуть до розділів ресурсу, на внутрішні сторінки сайту. Це можуть бути посилання в статтях блогу один на одного, зі другорядних сторінок на головну, в інтернет-магазині зі сторінки продукту на сторінки витратних матеріалів або додаткових аксесуарів.

Вплив грамотної перелінковки на позицію сайту в пошуковій видачі

Розміщувати посилання на сайті слід обдумано. Їх розміщення повинно відповідати наступним вимогам:

  • Організовувати зручне і просте користування веб-ресурсом. При грамотно створеної структурі, продуманої розстановці, посилання дозволяють відвідувачам швидко знаходити потрібні сторінки.

  • Посилання повинні поліпшити поведінковий фактор. Кількість часу, проведеного на порталі, кількість відвіданих користувачами сторінок враховується пошуковими системами. Чим вище цей показник, тим більше рейтинг ресурсу, тим швидше ростуть позиції.

  • Грамотно розподіляти вагу ресурсу. Правильно виконана перелинковка посилить вагу потрібних позицій на сайті, а отже збільшити відвідуваність природним шляхом.

  • Щоб збільшити прибуток. Інтернет-магазини часто розміщують на сторінках блоки «З цим товаром купують», вставляючи туди посилання на супутні товари. Переходячи по посиланнях, покупці бачать, що можуть забезпечити свою покупку відразу чохлом, зарядним пристроєм, іншими аксесуарами і купують їх. При продажу одягу, можна розмістити посилання на взуття, ремені, сумки, біжутерію та інші доповнення до гардероба. Так збільшується прибуток.

Це основні правила, знання яких необхідно для розуміння важливості грамотної перелінковки сторінок сайту.

Створення правильної внутрішньої перелінковки веб-ресурсу

Створення правильної внутрішньої перелінковки веб-ресурсу

 

Деякі правила з часом змінюються, але грубі помилки залишаються одними і тими ж завжди.

Чого ні в якому разі не можна робити:

  • Створювати циклічні посилання. Посилання не може повертатися до свого власного місця перебування. При наявності загального меню на сторінках сайту, посилання, які стосуються цієї конкретної сторінці повинні бути неактивними при знаходженні на ній користувача.

  • На кожній сторінці допустимо розміщення лише однієї гіперпосилання.

  • Анкор посилань відносяться ключові слова. Ставити анкорами слова, що не мають відношення до теми сторінки безглуздо.

  • Не треба ставити більш 50 посилань на одній сторінці. Посилання головного меню в рахунок не йдуть, пошукові системи відмінно розуміють їх призначення. Правило «не більше 50» відноситься до статей, новин, описів товарів.

Перевантаженість сторінки посиланнями розсіює увагу користувача і призводить до погіршення рейтингу сайту.

Особливості розміщення посилань на домашній сторінці

Необхідною умовою грамотної перелинковки є розміщення обов'язкових посилань. Кожна сторінка інтернет-ресурсу повинна мати перехід на головну сторінку, щоб відвідувач міг в будь-який момент подивитися основні дані.

На домашнюю страницу поміщаються посилання на основні сторінки, що несуть головні відомості про призначення ресурсу. Для інтернет-магазинів, актуальними будуть посилання на категорії, новинних порталів будуть потрібні інші категорії - по темі, часу або місця виникнення новин.

Коригування правил перелинковки в 2020 році 

Алгоритми пошукових систем змінюються часто, відповідно до них слід міняти і правила розміщення посилань.

Ось деякі дані по 2020 році:

  • Анкор посилання повинен бути релевантним текстом статті, на яку веде. Хорошим варіантом буде застосування в якості анкора назви статті.

  • Посилання на початку тексту і заголовка статті мають більшу вагу. Вміщені внизу тексту посилання можуть не потрапити на очі користувачеві, якщо стаття здасться йому не відповідає запиту, тому Гугл і Яндекс з великою увагою враховують посилання з верхніх рядків тексту або заголовка.

  • Збільшення кількості посилань з ключовими словами можуть бути прийняті за спам пошуковими алгоритмами.

Звідси випливає висновок - не варто захоплюватися ключовими словами без необхідності, а й нехтування ними також не піде на користь ресурсу.

Якщо брати сайти де дійсно добре працює перелинковка, так це сайти де дуже багато сторінок, найчастіше це інтернет-магазин.

У кожному інтернет-магазині дуже багато сторінок категорій, підкатегорій і товарів. Кожна з цих сторінок має свій умовний вагу. Його слід направити на більш важливі сторінки які, привернуть більше трафіку.

Як впровадити перелинковку?

Є два шляхи: розмістити контекстні посилання безпосередньо в тексті або зробити окремий блок посилань на кожній сторінці (див. «Більше корисного контенту» під цією статтею).

Знайти автоматичні скрипти перелинковки внутрішніх сторінок простіше простого; також є стандартні скрипти або плагіни для популярних CMS.

Наприклад плагін Simple Links для Wordpress робить все в напівавтоматичному режимі.

Способи реалізації на прикладі інтернет магазину:

Товар ↔ Товар

Товар ↔ Товар

 

Головна → Розділ / Підрозділ

 

Головна → Розділ / Підрозділ




 

Головна → Товар

 

Головна → Товар

 

Варіант перелинковки в структурі меню

Варіант перелинковки в структурі меню

Аналізуємо перелинковку всіх сторінок сайту за допомогою сервісу SEranking

Для більш глибокого аналізу переходимо у вкладку «просканувати сторінки».

Список просканованих сторінок

 

Для перевірки перелинковки нам знадобляться колонки Внутрішні посилання і посилаються. Проскрольте таблицю вліво, щоб їх знайти. Або ж для зручності можна залишити тільки ці дві колонки, а інші приховати. Для цього клікніть на кнопку Колонки, у вікні «закрийте» всі непотрібні параметри і натисніть Застосувати.

Відфільтрувати відображаються колонки в SE Ranking

 

Тепер для кожного URL-а ми бачимо кількість вихідних посилань на інші сторінки сайту (Внутрішні посилання), і кількість посилань на сайті, що ведуть на цю сторінку (посилаються).

Дані про посилання просканованих сторінок

 

Дані можна сортувати за зростанням / спаданням. Так, наприклад, можна дізнатися, на які сторінки веде найменше посилань, і при необхідності посилити їх. Максимальна вага передадуть сторінки, на які багато посилаються, і з яких коштує менше посилань.

В інструменті є можливість відфільтрувати дані, якщо вам потрібно відібрати посилання за певними параметрами. Наприклад, сторінки однієї категорії з заданою кількістю внутрішніх посилань і посилань.

Параметри фільтрації сторінки

 

Поруч з кнопкою «Фільтри» є кнопка «Експорт» на випадок, якщо вам зручніше працювати з даними в Excel.

По кліку на дані в колонках можна подивитися, які саме внутрішні посилання стоять на сторінці і, скільки разів посилання ведуть на обраний URL.

Відкрити список посилань

 

У вікні, крім списку посилань будуть доступні їх параметри. Ви зможете перевірити чи працюють посилання, чи містять вони тег nofollow, які у посилань анкор, ітд.

Список посилань і їх параметрів

 

Маючи всі необхідні дані можна легко оптимізувати перелинковку вашого сайту. Вирішуйте, як хочете залінковать сторінки, а всі необхідні дані надасть SE Ranking.

висновок

Провести грамотну перелинковку сайту не складно, але це дуже дієвий прийом. Позиції інтернет-ресурсу можуть покращитися на 50% тільки одним розміщенням посилань. Незалежно від движка, напрямки, оформлення сайту, розміщувати внутрішні посилання необхідно з урахуванням зручності їх використання, як юзер, так і пошуковими роботами. Така постановка завдання допоможе знайти внутрішню логіку і розмістити посилання з найбільшою вигодою для ресурсу.


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах