Для тих, хто не спить!
Знижка -15%
Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Що таке ключові слова?

Будь-який інтернет-бізнес починається з визначення цільової аудиторії. В інтернеті аудиторія визначається пошуковими запитами в мережі.

Всі ми задаємо фрази в пошуковий рядок з метою знайти сторінку з максимально корисною для нас інформацією. Точно за таким же принципом ви можете донести найбільш цінну для своїх клієнтів (або читачів) інформацію, слід лише вміти збирати ключові слова, які допоможуть врахувати найпопулярніші пошукові фрази вашої аудиторії.

Що таке ключові слова?

Ключове слово - це одне слово (або фраза), яке релевантне (точно) характеризує конкретну сторінку вашого сайту.

Важливими характеристиками ключового слова є його частота і словоформа: чим популярніше ключове слово, тим більшу цінність воно для нас представляє, і чим більш точну фразу і її відміни ми вибираємо - тим більше важлива частота такої фрази.

Існує навіть таке поняття, як сурогатні запити - це неприродні комбінації слів, які будуть нам шкідливі.

Тому, у виборі ключових слів радимо звертати увагу на такі фактори: фраза і її словоформа, частота, частота в фразовими і точній відповідності.

Навіщо збирати ключові слова?

Три основні завдання збору ключових слів:

  1. Контекстна реклама: ключі потрібні для Гугл АдВордса або Яндекс.Директ.

  2. Семантичне ядро: в першу чергу, підбір ключових слів будується для семантики. Саме вона є першочерговим завданням.

  3. Контент: для статей, текстів на сторінках, блогу.

Головним завданням збору ключових слів є пошук найбільш частотних визначень для написаного контенту (або матеріалу, який буде написаний).

Аналіз ключових слів конкурентів

Провести аналіз ключових слів ваших конкурентів досить просто - скористайтеся пошуком, і Ви відразу побачите своїх конкурентів у видачі.

Ознайомтеся з їх веб-ресурсами, зверніть увагу на типи сайтів, структуру, контент і УТП, а також ті моменти, про які ми розповімо в наступних пунктах.

типи сайтів

Всі сайти, які попадуться на очі, умовно можна розділити на такі категорії:

  • Корпоративні веб-ресурси і сайти сервісів. Характеризуються наявністю в собі прихованого для зареєстрованого користувача функціоналом., Просуванням за допомогою блогу (форуму, FAQ-розділу) і мають невелику кількість сторінок з послугами. Можуть просуватися за рахунок трафікових посилань і брендових запитів.

  • Посадочні сторінки для замовлення. Найчастіше, є лише однієї сторінки з невеликою кількістю допоміжних непродвігаемих сторінок (можуть бути і без них). Приклади: вузькоспрямовані Лендінзі або ресурси по завантаженню програмного забезпечення для смартфонів.

  • Сайти-магазини. Можуть мати дуже об'ємну структуру, оцінка якої займе від декількох годин до декількох тижнів. Просуваються за рахунок продають запитів. Зазвичай зосереджені на продажу товарів з їх подальшою доставкою покупцеві.

  • Сайти-візитки. Найбільш поширений тип сайтів. Зазвичай, мають невелику кількість сторінок з послугами, а також містять спеціальні сторінки з інформацією про діяльність компанії.

  • Портали / Дошки / Каталоги. Схожі за принципом з сайтами-магазинами, за винятком того, що залучають як продавців товарів і послуг, так і їх покупців.

структура сайтів

Існує два способи побачити структуру сайту:

  • Ручний: просто вивчаєте меню і сторінки сайту.

  • Screaming Frog SEO Spider: скануєте видиму частину для пошукових систем і розбираєте структуру посилань сайту.

Аналіз структури сайтів конкурентів відразу дозволить виділити важливі моменти:

  • Службові сторінки конкурентів: акції, доставки і гайди покупців.

  • Метод поділу сторінок категорій товарів і послуг.

  • Сторінки блогів і категорій блогів.

  • Принцип побудови URL: зазвичай сайти в ТОП використовують ЧПУ (людськи зрозумілі урли - посилання, за назвою яких можна легко зрозуміти, про що вони)

Ключові слова конкурентів

Існує величезна кількість сервісів (найчастіше, платних), за допомогою яких можна подивитися ключі ваших конкурентів.

Серед відомих: Serpstat, Ahrefs.

Але ви також можете подивитися ключові слова безкоштовно, просто вивчивши Title і Description на сайті.

Контент на сайті

Для того, щоб попередньо вивчити контент, представлений на сторінках сайту, потрібно вміти виділити комерційну частину - вона в першу чергу впадає в очі і найбільш важлива для конверсії.

Для вивчення контенту ви можете скористатися сервісом text.ru - він легко виділить Ваші ключові слова в матеріалах.

УТП сайтів

УТП - наступне, що ми бачимо слідом за контентом. Тут нам важливо зрозуміти, чим сторінка конкурента привабливіше інших.

Що може притягувати клієнтів? - ціна, умови роботи, терміни, гарантії, акційні пропозиції або форми розрахунку. Варто звернути увагу, що саме в УТП і в контенті можуть бути ті самі “продають” хвости, які корисні для просування в НЧ запитах. З їх допомогою можна швидко підняти трафік.

Синоніми ключових слів

У будь-яких запитів існують синоніми. Для їх пошуку радимо використовувати SERPSTAT (для англомовних ключів рекомендуємо Ahrefs). Нашою метою є пошук тих ключових слів, які були нами враховані в первісному пошуку.

Ті синоніми, з якими вже можна працювати, бачимо в розділі СХОЖІ ФРАЗИ. Потім проводимо аналіз конкурентних сторінок по високочастотним (ВЧ) синонімів. Дивимося по ним сторінки в ТОП і збираємо ще кілька варіантів фраз.

Проведіть мозковий штурм

Розпишіть всю структуру вашого бізнесу: послуги (товари) і синоніми їх назв. У першому випадку потрібно розписати, що Ви вмієте і що будете робити. У другому - позначити список товарів, що продаються. Для цього дуже зручно використовувати різні майнд-мепи (наприклад, XMIND 7 для оффлайн роботи, або Mindmeister для онлайн-роботи).

У 90% випадків потенційна ієрархія сторінок сайту виглядає наступним чином:

  • Головна сторінка (часто це загальний синонім будь-якого типу бізнесу).

  • Сторінки послуг (також можуть мати логічні підрівні).

  • Сторінки категорій товарів: якщо ваш бізнес заснований на продажах, то сайт зазвичай має вигляд інтернет-магазину (його структура буде орієнтована на збут окремих груп товарів).

  • Сторінки блогу / новин: весь інфотрафік повинен бути тут, і інфозапроси зазвичай ведуть сюди. На таких сторінках розміщуються як новини компанії, так і огляди, поради щодо товарів і послуг).

  • Сторінки для партнерів (зазвичай, містять інформацію, яка надсилається поштою у відповідь на пропозиції про співпрацю; там може бути форма відправки контактних даних або місце для вакансій).

  • Сторінка контактів, даних про компанії, команді (тут зазвичай немає чіткого просування за ключовими словами, і іноді ці сторінки оформляють досить просто, але закривати їх від індексації не можна).
    Сторінки для клієнтів (найчастіше, це гіди покупцям, відповіді на питання (сторінки FAQ), розділи з акціями, відгуки, портфоліо і угоди про конфіденційність).

  • Сторінки Особистого кабінету, реєстрації і «забули пароль» (такі сторінки можна взагалі закривати від індексації, їх зазвичай не просувають).

висновки

Збирати ключові слова необхідно як для створення сайту, контекстної реклами, так і для написання нового контенту. І, як ви вже зрозуміли, робити це доводиться постійно.

Ось наші прості поради щодо підбору ключових слів:

  1. Завжди ставте під сумнів зібрану вами семантику - не думайте, що вона ідеальна. Кожен раз перевіряйте актуальну видачу і частоту.

  2. Оцінюйте ключові слова конкурентів.

  3. Приділяйте увагу низькочастотних запитах - по ним найпростіше просунути сайт і отримати продажу.

  4. Пам'ятайте про те, що ключові слова визначають ваш заголовок, який, в свою чергу, впливає на трафік. Крім привабливості сниппета, не забувайте і про частоту запитів.

  5. Автоматизуйте процес: збирайте ідеї і підказки, а також використовуйте утиліти для пошуку ключових слів.


Ми пропонуємо найкращий віртуальний хостинг для сайтів на Joomla, Wordpress та інших популярних CMS з підтримкою PHP, Perl, MySQL.

просто виберіть домен, замовте хостинг і встановіть CMS в один клік.

Вибирайте пакет послуг, який максимально відповідає потребам вашого проекту: SSD хостинг від 1$, VPS на SSD від 12$, Cloud (хмарний) хостинг від 3$, Хмарний VPS від 6$. Виділений сервер або dedicated server.

Наша технічна підтримка, Працює в режимі 24/7/365 і Ви завжди зможете отримати кваліфіковану допомогу, якщо виникнуть питання.


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах