Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Топ-10 сервісів Email-розсилок

 

 

 

Email-маркетинг – мистецтво тонке! Адже він може не тільки послужити вірним помічником в залученні лидов, але і настирливим чином розполохати користувачів, що значно вплине на ефективність ваших кампаній email-маркетингу. Тому вибір сервісу поштових розсилок не так вже простий, і підійти до цього процесу радимо системно, аналізуючи безліч різних варіантів, зважуючи всі за і проти. Щоб хоч трохи полегшити вам завдання і заощадити ваш дорогоцінний час – ми склали свій лист з оглядом кращих, на наш погляд, сервісів розсилки email:

  1. MailChimp

  2. UniSender

  3. Sendinblue

  4. SendPulse

  5. SendSay

  6. BenchMark

  7. Zoho Campaigns

  8. Vertical Response

  9. Coga System

  10. Mail365

Що таке "Сервіс email-розсилки"?

Сервіс email-розсилки - це автоматизована відправка листів по електронній пошті певної групи адресатів. Він є одним з головних інструментів для комплексного досягнення цілей вашого бізнесу в сфері email- або direct- маркетингу. Простіше кажучи, з його допомогою ви зможете ефективно управляти і контролювати процес спілкування з вашою аудиторією по електронній пошті.

Email-маркетинг, як основний інструмент збільшення числа потенційних клієнтів і коефіцієнта конверсії, використовується 82% -ми маркетологів світу. Існують і інші маркетингові стратегії, але email-маркетинг зарекомендував себе як один з кращих.

До того ж, email-маркетинг є економічно ефективним, маючи, в порівнянні з іншими стратегіями, найвищу окупність інвестицій (ROI).

Чому важливо зробити правильний вибір?

Створити красиву і інформативну розсилку під силу практично кожному, але як правильно вибрати сервіс, за допомогою якого ви її надішлете? Кількість подібних програм зростає з кожним днем, творці обіцяють користувачеві зручні функції в обмін на його банківські дані (навіть для пробної версії). Але ніхто не дає гарантій, що обраний вами сервіс виправдає всі ваші очікування і допоможе закрити поставлені завдання.

Так які ж завдання повинен вирішувати грамотно підібраний сервіс email-розсилки? Ми склали свій лист основних цілей і результатів, які можливо досягти з його допомогою:

  • інформування клієнтів про нововведення, появі нових функцій, публікацій на сайті, в соц. мережах, а також рекламування нових товарів і послуг;

  • налагодження двостороннього зв'язку з адресатом за допомогою “живого” спілкування, що є важливим чинником в побудові довіри клієнтів до вашого бренду;

  • "сегментування" списку адресатів і створення розсилок персоналізованого контенту, який буде ґрунтуватися на перевагах і інтересах клієнтів, що також допоможе у формуванні цільової аудиторії;

  • підвищення кількості повторних і попередніх замовлень товарів і послуг, що значно вплине на збільшення обсягів продажів;

  • збереження / покращення вашого продуктивності за рахунок спрощення процесу розсилки повідомлень (який в разі “ручний” відправки може займати досить тривалий час);

  • аналіз ефективності вашої стратегії email-маркетингу: наприклад, сервіс поштових розсилок допоможе вам відстежувати динаміку читання ваших повідомлень адресатом або ймовірність кліка по зазначеній в ньому посиланням – що дасть вам загальну картину про те, як працює ваша маркетингова кампанія і краще налаштувати її в подальшому.

Таким чином, з огляду на реальні можливості email-маркетингу, вибір правильного інструменту може в корінь змінити хід гри. Адже правильний підхід до вибору сервісу здатний дати сильний імпульс до формування лояльності до вашого бренду і розвитку вашого бізнесу.

Кращі сервіси email-розсилок

Велика частина сервісів email-розсилок платні, проте, більшість з них пропонують пробну версію. Тому, ви можете протестувати кілька з них і вибрати будь-яку, яка повністю задовольнить ваші очікування. У даній статті підібрані топ- 10, на наш погляд, сервісів email-розсилок.

1. MailChimp

мейіл чіп хостинг Україна

 

Mail Chimp – одне з найпопулярніших сервісів електронних розсилок, аудиторія якого (згідно SimilarWeb) – 42 млн унікальних відвідувачів в місяць.

Мова інтерфейсу і підтримки: англійська

Обмеження безкоштовної версії: до 2000 передплатників, до 12 000 листів в місяць

Інтеграція з зовнішніми сервісами: Google, Facebook, Shopify, Tilda. Також через API.

Ідеально підійде: контентним проектам, малому бізнесу.

Особливості:

  1. Автоматизація, заснована на маркетингових завданнях. Зовсім недавно автоматизація була в списку платних опцій MailChimp, тепер вона доступна всім користувачам. З принципами її роботи розібратися досить легко, навіть якщо ви не дуже дружите з програмуванням, адже завдання в ній об'єднані логічними блоками. Прості ланцюжка, що запускаються тригерами певного типу, створюються і редагуються дуже легко. В аналітиці ви бачите статистику не тільки окремих тригерних листів, але і всього ланцюжка.
  2. Лендінзі і реклама. Даний сервіс надає можливість генерувати посадочні сторінки всередині нього, а також додавати в ланцюжка листів рекламні оголошення. Відмінні інструменти, які супроводжують цю нішу.
  3. Інтеграція з великою кількістю платформ. Оскільки сервіс є світовим лідером – більшість компаній інтегруються з ним за своєю ініціативою, що дає йому особливу перевагу.
  4. Відстеження виконаних цілей. За допомогою функції Analytics360 (яка доступна тільки для pro-акаунтів), існує можливість відстежувати конверсії, дохід, виконані цілі, вважати ROI. Це дійсно цінний звіт, якого немає, наприклад, в eSputnik.
  5. Ручна кастомизация всього, що пов'язано з формами підписки. Регулюйте вручну вид форм і сторінок підписки, відписки, поновлення даних, попап і статичних форм. Легко встановлюйте згенерований код на сайт.

Головні переваги: попередній перегляд для мобільних пристроїв, шаблони, інтеграція з Google Analytics, доступ до облікового запису кількох користувачів.

Недоліки: висока вартість передплати (від $ 20 в місяць) і англомовний інтерфейс. Є ще один недолік, який також може не сподобатися в MailChimp – це сегментація, оскільки тут дуже складно провести будь-які маніпуляції з групами, які не подвоївши розмір свого тарифного плану. Не кажучи про те, що якщо один користувач знаходиться в трьох різних списках, щоб залишити базу, йому доведеться відмовитись від подальшої всіх трьох.

Загальні враження: за рахунок досить універсального та зручного функціоналу, сервіс стане відмінним варіантом для новачків. Власне, тому він має досить широку аудиторію користувачів. Що стосується pro-функціоналу – він також хороший, але на ринку існують більш доступні і універсальні рішення.

2. UniSender

UniSender хостинг Україна

 

Дуже популярний сервіс з хорошою аналітикою і візуалізацією, але має обмежені можливості в сегментації і автоматизації.

Обмеження безкоштовної версії: до 100 передплатників, до 1500 листів в місяць

Мова інтерфейсу і підтримки: російська, англійська, італійська

Інтеграції: Tilda, 1С-Бітрікс, Мегаплан, LP Generator, Zapier і інші, а також через API.

Досить хороший російськомовний сервіс з широким функціоналом, має безкоштовний тариф з жорсткими обмеженнями. Гнучка цінова політика. Простий інтерфейс, в якому досить легко розібратися, також має безліч готових шаблонів і адаптивних листів. Перевагою буде готова інтеграція з багатьма CRM, CMS-сервісами, а також підключення Google Analytics.

Особливості:

  1. Автоматизація, орієнтована на результат. Зараз сервіс пропонує нову автоматизацію з можливістю будувати сценарії, які складаються з з «дій», «вузлів» (перевірок і аналізу) і «результату» (успіх або провал). Погодьтеся, досить спірне, але цікавий підхід. Також тепер є можливість вести статистику по кожній ланцюжку і відстежувати кількість користувачів, які прийшли до “успіху” або “провалу”.
  2. Сегментація за активністю користувачів. Даний сервіс має функцію створення сегментів всередині списків, використовуючи особистий рейтинг користувачів, який залежить від рівня їх активності. Правда, перевірити принцип, за яким присвоюється рейтинг, складно. Тому достовірність такої інформації досить сумнівна. В цілому, користувачі задоволені сегментацією в Unisender. Подібно Mailchimp, вона ґрунтується на двох поняттях: списки і сегменти всередині списків. При цьому, не можна об'єднувати або комбінувати сегменти з різних списків в один, не вдаючись до експорту-імпорту.
  3. Звіти про відправлені листи. З їх допомогою можна відстежувати активність аудиторії, аналізуючи різні типи листів окремо.

Головні переваги: простий і зрозумілий інтерфейс, багато інтеграцій з сервісами, можливість доступу до аккаунту декількох користувачів.

Недоліки: відсутність мобільного застосування, дуже обмежена кількість передплатників в безкоштовній версії.

3. Sendinblue

Sendinblue хостинг Україна

 

Sendinblue – email-сервіс, що дозволяє зберігати необмежену кількість контактів, до того ж з вигідною безкоштовною версією.

Обмеження безкоштовної версії: кількість передплатників не обмежена, до 9000 листів в місяць.

Мова інтерфейсу і підтримки: англійська.

Інтеграції: PrestaShop, Shopify, Magento і інші, інші через API.

Одним з головних достоїнств безкоштовної версії даного поштового сервісу слід виділити відсутність обмежень по кількості передплатників. Редактор розсилки має багато хороших шаблонів, є можливість вставити свій html-код. Адаптація розсилки під різні пристрої, є можливість подивитися, як лист буде виглядати на телефоні або планшеті.
Також існує мобільний додаток, тригери, автоматичні розсилки.

Головні переваги: Немає обмеження за кількістю передплатників, зрозумілий інтерфейс, підключення Google Analytics.

Недоліки: Інтерфейс англійською і денне обмеження по відправці листів – не більше 300 в день. Ні A / B тестування.

4. SendPulse

SendPulse хостинг Україна

 

Простий і зручний російськомовний сервіс для відправки розсилок. У безкоштовному тарифі є можливість пробувати різні функції: авторассилкі, push-повідомлення, а також провести A / B тестування.

Ідеально підійде: малому та середньому бізнесу.

Обмеження безкоштовної версії: до 2500 передплатників, до 15 000 листів в місяць

Мова інтерфейсу і підтримки: російська

Інтеграції: Bitrix, AmoCRM, Zapier і іншими CRM і CMS; через API.

Одним з достоїнств SendPlus можемо вважати відправку листів через їх SMTP-сервер, що допомагає підвищити безпеку і вивозили розсилки. У безкоштовної версії SendPulse кількість готових шаблонів обмежена, але існує можливість вставити html-код розсилки на Tilda і відправити красиву розсилку.

Існує адаптація розсилки під мобільні пристрої, є мобільний додаток.

Головні переваги: попередній на мобільних пристроях, адаптивність, інтеграція з багатьма сервісами.

Недоліки: інтеграція з Google Analytics доступна тільки в платній версії сервісу.

5. SendSay

SendSay хостинг Україна

 

Обмеження безкоштовної версії: до 200 передплатників, до 1000 листів в місяць

Мова інтерфейсу і підтримки: російська

Інтеграції: по API

Ідеально підійде: невеликим компаніям, малому бізнесу.

Існує безкоштовний тариф, який включає в себе всі можливості сервісу email-розсилок, але скористатися ним можуть тільки дуже невеликі компанії (до 200 передплатників). У неї є лише два готових шаблону: можна створити свій або вставити готовий html-код.

Інтерфейс досить непростий у використанні, оскільки, наприклад, незрозуміло, куди вставляти html-код. Виявляється, можна додати його відразу в текст email-розсилки. Є A / B тестування, тригери і сегментація клієнтської бази.

Має хорошу зведення статистики, яка оформлена у вигляді діаграм - крім стандартних відкриттів і переходів є карта кліків, зручно дивитися, хто з якого пристрою зайшов. DKIM доступний тільки через звернення на підтримку, що незручно.

Головні переваги: приналежність сервісу до subscribe.ru (знаходиться в білих списках майже всіх поштових служб), тому ви можете бути впевнені, що листи дійдуть до адресата.

Недоліки: обмеження за кількістю передплатників, незручний інтерфейс і необхідність весь час переходити в PDF-файл з довідкою.

6. BenchMark

BenchMark хостинг Україна

 

Обмеження безкоштовної версії: до 2000 передплатників, до 14 000 листів в місяць

Мова інтерфейсу і підтримки: англійська

Інтеграції: Facebook, Google, Zoho, PayPal, Zapier і ін., Інші через API.

Безкоштовна версія сервісу має безліч хороших функцій: наприклад, A / B тестування для заголовків (все інше можна тестувати тільки в платній версії), вивозили прямо в папку “Вхідні”, минаючи “Спам”, Сегментування аудиторії, форми підписки, створення опитувань всередині email-розсилки та підключення Google Analytics. Простий і наочний інтерфейс. Є мобільний додаток.

Редактор має велику кількість шаблонів і вбудованих фоторедакторів (можна тут же редагувати зображення). Є можливість вибору кольорової палітри в шаблонах. Зручний html-редактор, в який просто вставляється код.

Головні переваги: інтеграція з Google Analytics, створення опитувань, вбудований фоторедактор.

Недоліки: доступність деяких важливих функцій тільки в платній версії, інтерфейс і підтримка англійською.

7. Zoho Campaigns

Zoho Campaigns хостинг Україна

 

Обмеження безкоштовної версії: до 2000 передплатників, до 12 000 листів в місяць

Мова інтерфейсу і підтримки: англійська

Інтеграції: Dropbox, Shopify, Flickr і величезна кількість інших сервісів Zoho, а також по API.

Приємний і зручний інтерфейс, дуже швидка премодерація розсилок. Одне з головних достоїнств – інтеграція з усіма іншими сервісами Zoho - CRM, Mail і іншими, але платити за них доведеться окремо. Безкоштовний тариф дає можливість додати в акаунт до 5 користувачів на правах адмінів.

Функціонал розсилок входять сегментація аудиторії, адаптивний дизайн під різні пристрої (з можливістю попереднього перегляду), понад 100 шаблонів листів, автопісьма, вбудований менеджер відкладених публікацій в соціальних мережах. Є перевірка на спам і високий рівень вивозили в папку "вхідні".

Головні переваги: інтеграція з великою кількістю сервісів, доступ декількох користувачів в обліковий запис на правах адмінів, спам-перевірка.

Недоліки: інтерфейс і підтримка англійською.

8. Vertical Response

 

Vertical Response хостинг Україна

 

Досить стандартний сервіс email-розсилок, з середнім функціоналом в безкоштовному тарифі. Інтерфейс не дуже сучасний, але зрозумілий. В особистому кабінеті є можливість створювати звичайну або ж автоматизовану розсилку, а також опублікувати пост в Facebook і Twitter.

Обмеження безкоштовної версії: до 300 контактів, до 4000 листів в місяць

Мова інтерфейсу і підтримки: англійська

Інтеграції: Zapier, Shopify і інші, також по API.

Має шаблони листів, функцію автоматичного постінгу в соцмережі, переадресацію на сторінку вашого сайту після заповнення форми або відмовитись від участі поштової розсилки. База передплатників досить обмежена.

Головні переваги: Велика кількість готових інтеграцій з сервісами, можливість публікацій в Facebook і Twitter.

Недоліки: Ні інтеграції з системами аналітики, A / B тестування, карти кліків, перегляду на різних пристроях. Ні перевірки на спам. У безкоштовному тарифі техпідтримка здійснюється тільки через пошту - по-англійськи.

9. Coga System 

 Coga System хостинг Україна

 

Обмеження безкоштовної версії: до 100 передплатників, до 500 листів на місяць

Мова інтерфейсу і підтримки: російська

Інтеграції: немає

Несучасний, але простий інтерфейс, в якому дуже просто розібратися. Кампанія створюється в кілька зрозумілих кроків. В рамках безкоштовного тарифу можна запустити звичайну розсилку або з A / B тестуванням. Є HTML-редактор, куди можна вставити код, є візуальний і простий текстовий редактор. Можна вибрати мову в шаблоні розсилки - російська або англійська.

Можна сегментувати аудиторію і відправляти автоматичні і тригерні листи, доступний базовий звіт по відкриттю і результатам пошуку.

Безкоштовний тариф має дуже маленьку базу передплатників, а тому цей сервіс підходить невеликим компаніям, у яких не більше 100 клієнтів.

Головні переваги: A / B тестування, в інтерфейсі просто розібратися, можна вибрати мову шаблону розсилки.

Недоліки: дуже маленька база передплатників. Відсутня інтеграція з іншими сервісами, про що не сказано ні на сайті продукту, ні в особистому кабінеті.

10. Mail365

Mail365 хостинг Україна

 

Обмеження безкоштовної версії: до 2000 передплатників, кількість листів не обмежена

Мова інтерфейсу і підтримки: російська

Інтеграції: 1C-Бітрікс, InSales, Cs. Cart і інші, решта - через API.

Безкоштовний тариф має обмеження: зробити безкоштовну розсилку можна тільки по тим контактам, які зібрані за допомогою форм підписки сервісу.

Кожен email повинен бути підтверджений з боку передплатника. Творці поштового сервісу аргументують ці заходи тим, що хочуть бути впевнені, що користувачі не займаються розсилкою спаму. Такий варіант може підійти компанії, яка ще не має своєї бази передплатників і тільки збирається її формувати. Сервіс орієнтований на на онлайн-торгівлю, про що говорить упор на на додатки для магазинів.

Головні переваги: існують «розумні фільтри» на правильність вказівки імені, прізвища та статі передплатника, якими перевіряються листи. Помилки виправляються автоматично (наприклад, фільтр розпізнає друкарську помилку в імені «Адександр» і зрозуміє, що «Жанна» - це жіноче ім'я.

Недоліки: база передплатників повинна бути зібрана через форму підписки сервісу, на безкоштовному тарифі немає доступу до служби підтримки.

Підсумки

У даній статті ми намагалися проаналізувати різні сервіси email-розсилок, які можуть істотно сприяти реалізації поставлених маркетингових завдань.

Перш, ніж приступати до вибору сервісу, радимо визначитися з маркетинговими цілями і завданнями – вони повинні для вас стати головним критерієм. Зареєструйтеся та протестуйте кілька сервісів самостійно. Але приступайте до інтеграції і автоматизації тільки коли будете впевнені, що готові розвиватися в рамках саме цієї платформи.

 


 

Замовляйте хостинг і вибирайте домен в компанії «Хостинг Україна».

У нас якісний і надійний сервіс, зручне система управління через адмін - панель, інтелектуальні системи захисту і технічна підтримка , Яка допоможе вирішити всі виникаючі питання в будь-який час доби.

Наші ціни : SSD хостинг від 1$, VPS на SSD від 12$, Cloud (хмарний) хостинг від 3$, Хмарний VPS від 6$.

Приєднуйтесь до «Хостинг Україна» і ми подбаємо про технічну сторону вашого бізнесу.

 


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах