Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Сарафанне радіо для бізнесу

У будь-якій сфері бізнесу передачу рекомендацій від клієнта до клієнта або ж сарафани маргетінг можна розглядати як дешеву і особливо ефективну альтернативу традиційній рекламі.

Ця форма реклами досягає одержувача, коли товар йому дійсно потрібний - з надійного джерела у вигляді друзів і близького кола спілкування. Сарафанне радіо можна використовувати для цілеспрямованого управління цільовою аудиторією, збільшення її лояльності до бренду і підвищення кількості угод.

Що таке сарафанне радіо?

Ми говоримо про сарафанне радіо, коли будь-яке спілкування між людьми про продукти, послуги, брендах відбувається без комерційного інтересу. Це не обов'язково пов'язано з усними або письмовими заявами. Учасники також можуть передавати інформацію, використовуючи картинки, відео або будь-який інший канал зв'язку.

Сарафани маркетинг - це використання існуючих маркетингових інструментів з метою максимізації позитивних розмов про компанію (продукті, бренд і т. Д.) І мінімізації негативних розмов. Сарафани маркетинг охоплює всі аспекти споживчого спілкування.

Для того, щоб успішно створити ефект сарафанного радіо, можна використовувати такі тактики.

Розуміння місії вашої компанії

Ви хочете, щоб люди говорили про вас позитивно? Тоді ви повинні хотіти цього і для своєї компанії і мати це в якості мети. Для цього ви повинні відповісти на такі питання:

  • Про що ваш бренд?

  • Які його основні цінності і переваги?

  • Чим саме він відрізняється від аналогічних?

  • Яким чином він допомагає людям і робить їх життя кращим?

З відповідей виникне розуміння не тільки економічної, але і соціальної місії вашої компанії і правильне позиціонування вашого бренду для цільової аудиторії. І якщо вона продублює ваші відповіді ви отримаєте ефект сарафанного радіо.

конкурентний аналіз

Для того, щоб про вас говорили, потрібно, щоб вас порівнювали. Якщо ви працюєте на ринку, у вас в будь-якому випадку є конкуренти. Вивчення сильних і слабких сторін вашої компанії в порівнянні з ними дозволяє використовувати для створення ефекту сарафанного радіо.

Тут головні моменти такі:

  1. Відмінність технічних характеристик продукту (поганий-звичайний-хороший-відмінний).
  2. Відмінність соціальних характеристик продукту (модний-ширвжитковий-застарілий).
  3. Відмінність сервісу компанії (поганий-хороший-відмінний).
  4. Відмінність гарантій компанії (ні-звичайна-продовжена).
  5. Відмінність доставки компанії (ні-платна-безкоштовна).
  6. Відмінність персоналу компанії (некваліфікований-звичайний-кваліфіціорованний).
  7. Відмінність по позиціонуванню (наприклад, компанія 10% прибутку щомісяця жертвує на екологічні проекти або соціальні програми).

У цьому випадку споживачі оцінюють вас і ваших конкурентів в спілкуванні між собою, а так як ваш бренд відрізняється, то вони називають відмінності – або хоча б одна відмінність. Якщо воно значно і викликає запам'ятовування, виникає ефект сарафанного радіо.

аудиторний аналіз

Для того, щоб цільова аудиторія заговорила про вас, треба знати – про що вона взагалі говорить, які у неї болі і бажання. Тут можуть допомогти опитування, конкурси та вікторини, які можуть відбуватися як в онлайн формах, так і в телефонному режимі.

В результаті ви дізнаєтеся, що відчувають люди, коли користуються ваш або аналогічним товаром або сервісом. Ще ви дізнаєтеся про проблеми і незручності під час застосування та побажання щодо поліпшення.

УТП і унікальний товар

Звичайно, дуже добре, якщо у вас є унікальна торгова пропозиція. Але ще краще, якщо у вас є унікальний товар. Якщо ж його немає, треба постаратися зробити так, щоб товар або послуга була:

  • найпершої;

  • найдоступнішою;

  • найдешевшої;

  • найвигіднішою

  • найпопулярнішою.

Все це не відноситься безпосередньо до вашого продукту, але дуже сильно впливає на соціальний відгук у суспільстві споживання. Якщо дотримується хоча б одне правило, ви отримуєте ефект сарафанного радіо.

Говоріть з клієнтами на одній мові

Формат пропозиції виникає з вашого знання ЦА. Для того, щоб ваш продукт завоював серця і уми людей, всі рекламні кампанії – будь то звичайна зовнішня реклама або просування в соціальних мережах – повинні викликає психологічний залучення, бути простими, зрозумілими і такими, що запам'ятовуються.

Найкраще це показує слоган «Спрайт», де фраза «імідж ніщо – спрага все »безпомилково б'є в основну потребу вкрай широкої ЦА. адже дійсно – спрагу відчувають всі люди, незалежно від соціального статусу.

залучення авторитетів

Думки шанованих і відомих людей, зірок, блогерів і просто професіоналів у вашій галузі, часто використовуються для створення ефекту сарафанного радіо, так як за їх життям стежать шанувальники і ті, хто хоче бути схожим на них.

Тут слід враховувати такий момент як загальні цінності, демографічні чинники і популярність по геотаргетингу. Кращим прикладом тут може служити реклама кросівок «Найк» зірками футболу. Вона охоплює дуже широку ЦА – так як футбол люблять багато людей незалежно від країни, статі, віку та особистих рис характеру.

Підвищення лояльності і запам'ятовування

В ідеалі – клієнт сам повинен згадувати про вас і здійснювати покупку або наносити візит. Однак точно також він може збагатити і вашого конкурента.

Для того, щоб цього не сталося, слід використовувати додаткову мотивацію до підвищення лояльності:

  • щотижневі розсилки з новинами компанії.

  • акції, подарунки та розпродажі.

  • конкурси з призами.

  • соціальні заходи.

Пам'ятайте – найчастіше клієнт говорить про вас або ваш товар / послузі тільки в тому випадку, якщо з ним сталося щось ненормальне. Це може бути щось позитивне вище середнього або несподівано негативне.

В ідеалі, вам потрібно не допустити у клієнта нормальне почуття при користуванні товаром або сервісом, а дати відчуття вище середнього. Здивуйте своїх клієнтів винятковим обслуговуванням, несподівано простим і зручним управлінням скаргами або варіантами обміну. Якщо з клієнтом відбувається щось несподіване, він приємно дивується, бо просто не очікував такого. Потім він говорить про вас або про продукт і ви отримуєте ефект сарафанного радіо.

 


 

замовляйте хостинг в компанії “Хостинг Україна”ви отримаєте зручний інтерфейс, інтелектуальну систему захисту, швидку роботу серверів. Просто виберіть домені хостинг, і встановіть потрібну CMS в один клік.

Ми пропонуємо найкращий віртуальний хостингу для сайтів на JoomlaWordpressта іншихпопулярних CMSз підтримкою PHP, Perl, MySQL в співвідношенні ціна якість.

Якісний і не дорогий SSD хостинг від 1$, VPS на SSDвід 12$, Cloud (хмарний) хостинг від 3$, Хмарний VPS від 6$. Виділений сервер або dedicated server.

У насоперативна і якісна тех.підтримкаяка допоможе вирішити будь-які запитання щодо хостингу або домену.

 


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах