Для тих, хто не спить!
Знижка -15%
Ми використовуємо cookie-файли
Для оптимізації роботи нашого сайту ми використовуємо cookie-файли. Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Новий дизайн
Панель керування
  • Русский
  • Українська
  • English
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • 0-800-307-307 Гаряча лінія
  • +38 (044) 392-74-33 Київ
  • +38 (057) 728-39-00 Харків
  • +38 (056) 794-38-31 Дніпро
  • +38 (032) 229-58-93 Львів
  • +38 (048) 738-57-70 Одеса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38 (067) 400-88-44 Київстар
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7 (499) 348-28-61 Москва

Підвищення ефективності банера: 9 кращих рад

1. «Жми сюди»!

Рекламна платформа і найбільший пошуковик Infoseek стверджує, що ззовні фраза «Click Here», розміщена на видному місці, сприяє зростанню числа кліків на 44%. Всілякі кнопочки, покажчики, інші зображення, що показують, куди натискати, підштовхують користувачів до скоєння цього дії, і вони клацають на банер.

Це найбільш старий рада, який публікувався на таких відомих рекламних платформах буржуйнете, як LinkExchange, Double Click. Як заклик: «Натисни сюди» діє на російськомовних користувачів, до сих пір не вивчено. Але за даними Weblist, тизер родоначальника банерної індустрії Рунета Тьоми Лебедєва: «Ну натисни, натисни сюди» виявився дуже результативним.

2. Залучаємо увагу всіма доступними способами

Флеш-банери, різні анімовані гифки набагато збільшують кликабельность. Першим про це згадав у своєму огляді відомий в комп'ютерному середовищі сайт C|Net, що публікує новини і статті про IT-технологіях і успішній рекламі в інтернеті. Варто робити банер простим, щоб видали, з першого погляду було зрозуміло, що на ньому зображено.

3. Створюємо інтерактивність

Створюємо її за допомогою тегів FORM, які дозволяють персоналізувати рекламні заклики. Розгортаються банери pull-down's, check boxes, які закривають основний зміст сайту, коли курсор над ними, і через кілька секунд згортаються до звичайних розмірів, за порадою Infoseek, дозволяють персоналізувати повідомлення і створюють цю саму інтерактивність. Але ротацію тізерів з FORM можна виконати тільки при використанні фреймів або в межах сайтів з SSI-можливостями. У цьому можуть досягти успіху великі сайти і пошукові системи, але не рекламні мережі.

4. Рекламуємо марку в уместном форматі

За допомогою банерів не створюються нові бренди. Тизери розширюють вплив знакових торгових марок на нові реалії. Якщо необачно скористатися ім'ям відомої фірми (наприклад, газети «Правда»), зазначеної внизу банера, можна ввести користувача в оману, що редакція пропагує діяльність Комуністичної партії, тоді як онлайн-агентство просто продає персоналізовані новини. Зазвичай ефективно рекламуються класичні послуги відомих брендів - постачальників авто, комп'ютерів або консультують в галузі фінансів.

5. Часто міняємо банери

На платформі Infoseek інтернет-банер, коли його показали 200-400 тисяч разів, застаріває. Якщо у сайту менший трафік, реклама старіє ще швидше. Ось тому і потрібно часто міняти банери.

6. Адресуємо рекламні банери тільки цільової аудиторії

Потрібно правильно вибирати сайти для установки на них реклами. Необхідно розміщувати банери, що закликають до розваг, на ресурсах, які мають схожу тематику. Ефективніше рекламувати продукт у відповідь на відповідний запит, ніж там, де такий продукт не потрібен.

7. Конкурси не працюють

Проаналізувавши 2 тисячі рекламних тізерів і півмільйона показів, фірма Infoseek не знайшла збільшення кликабельности, коли використовувалися тизери, що закликають брати участь в конкурсах. Така вибірка переконливо показує, що оголошення конкурсів не працює.

8. Розмір має значення

Не потрібно робити банер занадто великим - 10-15 Кбайт цілком нормально. Багато сайтів обмежують рекламні ролики цим розміром. І не потрібна колірна строкатість - максимум 3 кольори. Infoseek стверджує, що зі збільшенням банера ймовірність, що його побачать, убуває по експоненті. Ця рада не сходиться з рекомендацією про використання анімації. Доведеться вибирати - втратити все або поліпшити відгук на 44%.

9. Постійно змінюємо параметри

Найбільш важливий рада на думку Infoseek. Систематично потрібно міняти всі складові в системі банер / сайт: текст, малюнки, інтернет-ресурси, де розміщений тизер. Здійснюючи зміни, постарайтеся визначити, які з них працюють успішніше. Зміни проводите поетапно, не змінюючи однієї змінної за раз.

І 10 ти рада

Не сподівайтеся, що кожен клік - це новий клієнт. Зазвичай на банери тиснуть новачки в Інтернеті або ті, хто заходить в Мережу час від часу. Тому і click ratio зростає на тих ресурсах, куди прийшли нові користувачі. Невідомо, скільки з них клацають на «Back».

Сподіваємося, що кожен, хто зайнятий рекламою в Інтернеті за допомогою банерів, прислухається до вищеперелічених порад найбільшого пошуковика буржуйнете, що збігається, в основному, з рекомендаціями великої рекламної мережі. Якщо копнути Рунет, першим про поліпшення КЕП за допомогою інтриги заговорив Юрій Кирилов в своїй статті «Банер - річ функціональна».

підсумок

Резюмувати вищеназвані рекомендації можна наступним чином. Все, що перераховано, перевірено часом і гідно застосування. Варто врахувати чужий досвід і вчитися на вже зроблених помилках. Ці прийоми не працюють на підвищення clicks по банеру вузької аудиторії і відмінно діють на користувачів, які цікавляться широкими темами: анекдотами, новинами і іншим. Банер - це більше інструмент аналізу, що допомагає вивчити розміри вашого ринку, а не засіб залучення клієнтів. Він виявляє і вимірює цільову аудиторію, яка в певний момент присутній на сайті.


замовляйте хостингівибирайте доменв компанії «Хостинг Україна».

У нас якісний і надійний сервіс, зручне система управління через адмін-панель, інтелектуальні системи захисту ітехнічна підтримка, Яка допоможе вирішити всі виникаючі питання в будь-який час доби.

Будь тариф нашого хостингу підійде для Wordpress. Ви можете вибрати саме той пакет, який максимально відповідає потребам вашого проекту: SSD хостинг від 1$, VPS на SSDвід 12$, Cloud (хмарний) хостинг від 3$, Хмарний VPS від 6$. Виділений сервер або dedicated server.

Ми розробили систему автоматичного тестування сайту, це дасть Вам можливість перевірити десятки показників і налаштувань сайту і домену. Перевірить правильність параметрів конфігураційного файлу WordPress, підключення до бази даних, налаштувань тим і модулів. Перевірить, чи правильно встановлена параметра php_memory_limit.

Приєднуйтесь до «Хостинг Україна» і ми подбаємо про технічну сторону вашого бізнесу.


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Підпишіться на розсилку

Будемо надсилати анонси нових статей і корисні поради раз в тиждень

Приєднуйтесь до нас в соціальних мережах