8 порад як збільшити продажі інтернет-магазину

Думаю, ви погодитеся з думкою про те, що підсумок маркетингових стратегій вимірюється прибутком, яку вдалося виручити бізнесу в результаті. Але шлях від запуску особової справи до отримання доходу сповнений різних етапів, проходження яких, безперечно, залежить від сфери бізнесу і обраних маркетингових каналів.

Щоб збільшити продажі і вистояти на сучасному ринку, власнику інтернет-магазину необхідно використовувати сукупність маркетингових, логістичних та комунікаційних тактик. Ми підготували свій список порад, які допоможуть досягти бажаного результату.

Рада 1: Створіть мобільну версію інтернет-магазину

Пам'ятайте про юзабіліті?

Щоб зробити покупку в інтернет-магазині, одного привабливого дизайну мало. Необхідно, щоб він був зручним і зрозумілим для користувача. Для цього, оптимізуйте мобільний контент за допомогою адаптивного дизайну. Розбавте опису продуктів мобільним відео, за допомогою стандартних тегів HTML5 для відео, що підвищить шанс зручною просматриваемости його відвідувачем.

І пам'ятайте, що, за статистикою, 75% відвідувачів більше ніколи не повернеться на ваш сайт, якщо при першому відвідуванні їм було складно знайти потрібний товар або інформацію.

Максимум користі при мінімумі кліків

Як показує сучасна практика, вмотивованість відвідувача імпульсивно придбати товар в мобільному інтернет-магазині значно вище, ніж в звичайному. Але важливо створити для цього всі умови: максимум інформації при мінімумі кліків – роблять сайт зручним і притягає до себе (як приклад наведемо сайт Амазон, де можна купити товар в 1 клік). Але якщо кнопки не працюють, або на них незручно натискати – досвід мобільних покупок може бути негативним. Дозвольте клієнту зробити максимум покупок, витративши мінімум часу і залишившись при цьому в зоні свого комфорту.

Заклик до дії

Стимулюйте свого відвідувача купити або покласти товар в кошик, впроваджуючи спеціальні знижки і пропозиції. Пізніше клієнт зможе купити його з комп'ютера.

Створіть мобільний додаток

При наявності бюджету, рекомендуємо інвестувати в розробку програми вашого інтернет-магазину. Адже в такому випадку у клієнтів буде більше унікальний досвід взаємодії з продуктом. Крім того, ваш додаток буде користуватися додатковою репутацією Google Play Store або Apple Store, що зробить ваш бізнес більш значущим в очах користувачів.

Рада 2: Налагодьте SEO-процеси

Уявіть, що ваш інтернет-магазин займає сотні, а то й тисячі сторінок. І щоб все не індексувати, пропонуємо вам наступний алгоритм дій:

  • щоб автоматизувати SEO-процес сторінки (Заголовки, описи, назви, теги alt і т.д.), підготуйте шаблони товарів (послуг) і контенту, що допоможе вам швидше ввести дані вручну;

  • особливу увагу приділіть дослідженню ключових слів вашого сайту і сайтів конкурентів;

  • перевірте ваш сайт на дублюючийся контент, створіть повністю унікальні описи сторінок і продуктів з релевантними і описовими ключами;

  • налаштуйте аналітику і встановіть воронки продажів і цілі за категоріями;

  • створіть план чіткої і логічної структури сайту (бажано, без багаторівневих папок);

  • переконайтеся, що внутрішні посилання відображають результати досліджень ключових слів;

  • переконайтеся, що карта вашого сайту (sitemap.xml) опрацьована чітко;

  • створіть безліч карт сайту для кожної категорії, що допоможе стежити за правильною індексацією;

  • не забудьте про карту картинок сайту;

  • розмітьте сайт розширеним описом сторінок (rich snippets);

  • визначте, які сторінки ранжуються вище і використовуйте тег rel =”canonical” tag для цього;

  • зробіть структуру посилань чіткої і зрозумілої;

  • зробіть все для підвищення швидкості завантаження сторінки;

  • створіть кастомниє 404 сторінки;

  • створіть блог;

  • створіть форум;

  • помістіть на продуктових сторінках відео, відгуки, рейтинги, приклади продуктів, що допоможе вам виділитися серед конкурентів;

Пам'ятайте про базову SEO-оптимізації для мобільної версії сайту:

  • зниження часу завантаження;

  • індексація;

  • використання тега canonical, який вказує на відповідну сторінку повної версії сайту, за умови використання мобільної версії на піддомені;

  • Аlt-текст для картинок;

  • правильна настройка редиректів;

  • також радимо завжди звертати увагу на фактори локального пошуку; для підвищення пошукового рейтингу досить вказувати правильні адреси локальних магазинів, категорій продуктів і не переборщувати з ключами.

Пошук на сайті і SEO поза сайтом:

У більшості випадків, відвідувачі приходять на сайт з метою купити конкретний продукт, наприклад, штани. Але коли пошук ширше, то тут можуть виникнути проблеми з організацією. Наприклад, відвідувач бажає придбати якийсь вид брюк і звужує пошук до джинсів. В такому випадку, таке пошукове слово повинно міститися в локальному пошуку сайту за запитом брюк і вести до джинсів.

Пошук підтвердження. На даному етапі користувач визначився з потрібним продуктом, але у нього залишилися невеликі сумніви. Щоб їх розвіяти, йому потрібно ознайомитися з відгуками, рейтингами, детальним описом товару, прихованими комісіями, якістю, розмірами і т.д. Вся ця інформація повинна розташовуватися на сторінці і бути добре видно.

Одним з вирішальних факторів покупки є ціна. Намагайтеся, щоб ваша цінова політика була конкурентоспроможною, і не містила прихованих комісій.

SEO поза сайтом

Постійним зусиллям, яке впливає на ваш дохід, є підвищення рейтингу по імені бренду і ключові слова продукту.

Формуйте соціальні зв'язки: використовуйте крутий контент (наприклад, розважальні відео).

Стандартний лінкбілдінг: відгуки про продукти, Відеоотзиви клієнтів, прес-релізи та стратегічні партнерські програми.

Рада 3: Підвищіть швидкість завантаження сторінки

У сучасному технологічному суспільстві швидкість завантаження сторінки має дуже важливу роль, і різниця у відкритті відео між 2 і 1.8 секундами – дуже велика. Тому, постарайтеся, щоб ваша сторінка завантажувалася менше 3-х секунд

6 Лайфхак щодо зниження часу завантаження:

  1. Оптимізуйте картинки за допомогою сервісів ImageOptim (для Mac і TinyPNG), тому як картинки, які важать більше 30K, значно збільшують час завантаження.

  2. Видаліть непотрібні скрипти.

  3. Встановіть дату закінчення кеша.

  4. Мінімізуйте HTTP-запити. Використовуйте CDN для завантаження зображень. Це дозволить підвищити швидкість, тому що CDN-сервери швидше, а HTTP-запити розподіляються між CDN-Субдоменів і доменом вашого сайту.

  5. Проаналізуйте код на дублюються скрипти. Іноді сайт може випадково видавати дублюючийся код. Він може не відобразитися на веб-сторінці, але це відіб'ється на часі завантаження.

  6. Видаліть застарілі сторінки. За допомогою інструментів веб-майстра постійно перевіряйте сайт на наявність 404 помилок. Якщо ви переробляєте розділи сайту, переконайтеся, що внутрішні посилання не поламаються, якщо ви щось можете перейменувати або приберете.

Рада 4: Аналізуйте доходи за допомогою контекстної реклами і карти кліків

контекстна реклама

Контекстну рекламу необхідно стратегічно підлаштовувати під користувачів. Приклад: клієнти компанії CJ Pony Parts, побачивши можливості використовувати купон для знижки, йшли зі сторінки, щоб знайти його. Для того, щоб це виправити, компанія створила рекламу, в якій говорилося, що купон не знадобиться, тому як ціни вже знижені. Це дало приріст доходів від реклами в 176 разів вище, ніж витрати на неї.

карти кліків

Щоб ваш сайт був зручним для користувачів, важливо визначити вартість таких елементів на сторінці: CTA-кнопок, картинок і рядків пошуку. Приклад: на сайті компанії CJ Pony Parts спочатку рядок пошуку ховалася в лівому верхньому кутку і губилася на тлі інших елементів сайту. Помітивши цей недолік, творці усунули цю проблему, створивши новий більш зручний для користувачів дизайн.

Також зверніть увагу і на наступні пункти:

  • Зменшіть непотрібний шум бічних фільтрів продукту і замініть його відображенням при наведенні курсору

  • Скоротіть кількість продуктів, що відображаються, вдавшись до аналізу карти кліків, якщо та показує, що користувачі не Скролл до самого кінця.

  • Визначте найпривабливіші елементи на сторінці і зробіть їх більш помітними.

  • Переставте ті кнопки дії, на які натискають найрідше.

  • Оптимізуйте порожні рядки пошуку і при натисканні відображуйте там товари, а не просто повідомлення «будь ласка, звузьте пошук».

  • Подумайте про додавання індикатора прогресу на сторінки замовлення.

  • Для більшої довіри, помістіть відгуки про товар під час замовлення під кошиком.

  • Звузьте кількість полів для заповнення.

Рада 5: Знизьте відсоток кинутих замовлень

Серед найбільш поширених причин, за якими користувачі кидають замовлення в кошику, є: покупець прийшов не купити, а прорахувати, скільки коштує доставка (57%); користувач поки не готовий купити, але хоче зберегти товар на потім (56%).

Для того, щоб знизити знизити відсоток кинутих замовлень, рекомендуємо:

  • Вказувати вартість доставки на етапі замовлення, що не змушуючи клієнта гадати про ціну до фінальної сторінки оплати. Замість цього, автоматично оновлювати ціну в кошику, додаючи в неї витрати на доставку.

  • Також, багато відомих інтернет-магазини встановлюють поріг покупки в, наприклад, $40: клієнт, який витратить більше, отримує безкоштовну доставку.

  • Не змушуйте клієнтів реєструватися на сайті, для того, щоб зробити покупку. Ви можете отримати необхідні контактні дані клієнта (email, номер телефону, адресу доставки) вже при оформленні замовлення, або заговорити про реєстрацію вже на цьому етапі.

  • Додайте відгуки клієнтів і рейтинги, які дадуть вашим клієнтам більше впевненості при замовленні товару.

  • Не бійтеся давати клієнтам гарантії, розташуйте їх до себе. Якщо ви не можете щось гарантувати, наприклад, наявність товару, - скажіть клієнту про це.

  • проведіть оптимізацію розсилок під мобільні пристрої. Мобільний маркетинг розвивається з кожним роком все більше, і повідомлення про кинутих замовленнях повинні обов'язково бути адаптовані під мобільні пристрої.

Рада 6: Тестируйте продає воронку

Що ефективніше: щотижневі або щомісячні нагадування про товари, які зберігаються в художній альбом? Скільки часу, скільки дій і переглянутих сторінок сайту потрібно користувачеві, щоб прийняти рішення про покупку? Що ефективніше - спливаючі повідомлення про знижки, коли людина йде зі сторінки замовлення або спеціальний лист про кинутої кошику? перш прочитайте статтю про сервіси для веб аналітики .

Для того, щоб тести були ефективними, необхідний набір інструментів:

  • Google-аналітика - потрібно створити індивідуальні звіти і застосувати відстеження подія і цілей для дій користувачів.

  • Сервіс карт кліків - допоможе з'ясувати причину того, чому люди йдуть зі сторінок замовлень.

  • Інтеграція чату на сайт - інтеграція чату знизить відсоток кинутих замовлень.

Виявляйте слабкі сторони

За допомогою інструментів ви можете проаналізувати слабкі сторони вашого сайту. Це ті сторінки, де користувачі йдуть з сайту / кидають позиції в кошику.

Найчастіше, слабкі сторони видно відразу. Особливо, при наявності на ньому чатів або контактних форм. Потенційні клієнти часто залишають відгуки, коли їм щось дуже не сподобалося: щодо функціоналу, проблем сайту або невиконаних очікувань. Ще одним методом виявлення слабких сторін є фокус-групи і призначені для користувача тести.

Тестируйте сайт за допомогою переваг користувачів

  • запитайте у користувачів, чи виправдав ваш сайт, або товар на ньому їх очікування;

  • зробіть це так, щоб відповісти було легко.

Метою даних дій є створення ситуації, в якій користувачі роблять воронку продажів на свій смак.

Рада 7: Святковий маркетинг

свята – найкращий час для проведення акцій і збільшення продажів.

Як підготуватися до святкових акціях?

  • Виділити бюджет на контекстну рекламу.

  • Використовувати ключові слова свят і рекламні тексти.

  • Увесь сайт стратегічно планувати святкові знижки, використовую дані про товари з найбільшим попитом.

  • Робити знижки з обмеженням за часом – на період свята. Поставити на сайт лічильник.

  • Запропонувати подарункову упаковку, тим самим збільшивши чек покупки.

  • Знизити час завантаження сторінок.

  • Провести експерименти на сайті під час святкових розпродажів і знижок.

  • Продумати варіант ексклюзивної знижки до дня народження для клієнтів, зареєстрованих на сайті. Також можна повідомляти нових відвідувачів про знижки в день народження, щоб стимулювати їх до реєстрації.

Рада 8: Оптимізуйте кнопки-заклики до дії

Що таке заклик до дії? Це кнопка, яка перетворює відвідувачів в зареєстрованих учасників, а учасників в клієнтів.

На сайтах інтернет-магазинів зазвичай розміщують стандартні і спеціальні заклики до дії.

Стандартні заклики до дії включають:

  • “Авторизація / Реєстрація”

  • “Фільтри категорій і продуктів”

  • “Подарункові купони”

  • “переглянути кошик”

  • “Зв'язатися з нами”

Спеціальні кнопки-заклики до дії включають:

  • “купити”

  • “Купити в 1 клік”

Стандартні заклики до дії використовуються для навігації користувача по сайту.

Спеціальні заклики допомагають підвищувати конверсію і відбудовуватися від конкурентів.

Стратегії для правильних закликів до дії:

  • Коротко поясніть переваги того, навіщо користувачеві щось завантажувати у вас на сайті.

  • Не плутайте користувачів, поставивши більше 2-х основних закликів до дії.

  • Давайте користувачам індивідуальні рекомендації по товарах.


замовляйте хостинг і> вибирайте домен в компанії «Хостинг Україна».

У нас якісний і надійний сервіс, зручне система управління через адмін-панель, інтелектуальні системи захисту і> технічна підтримка <> , Яка допоможе вирішити всі виникаючі питання в будь-який час доби.

Будь тариф нашого хостингу підійде для Wordpress.<> Ви можете вибрати саме той пакет, який максимально відповідає потребам вашого проекту: SSD хостинг від 1$,  VPS на SSD<> від 12$, Cloud (хмарний) хостинг від 3$, Хмарний VPS від 6$. Виділений сервер або dedicated server.

Ми розробили систему автоматичного тестування сайту, це дасть Вам можливість перевірити десятки показників і налаштувань сайту і домену. Перевірить правильність параметрів конфігураційного файлу WordPress, підключення до бази даних, налаштувань тим і модулів. Перевірить, чи правильно встановлена параметра php_memory_limit.

Приєднуйтесь до «Хостинг Україна» і ми подбаємо про технічну сторону вашого бізнесу.