Мы используем cookie-файлы
Для оптимизации работы нашего сайта мы используем cookie-файлы. Продолжая использовать сайт, Вы соглашаетесь с использованием cookie-файлов.
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • +38(044) 392-74-33  Киев
  • +38(057) 728-39-00  Харьков
  • +38(056) 794-38-31  Днепр
  • +38(032) 229-58-93  Львов
  • +38(048) 738-57-70  Одесса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38(067) 400-88-44  Киевстар
  • +38(095) 630-90-82  MTC
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7(499) 348-28-61  Москва

Пожелания и предложения. Українська мова на ukraine.com.ua

Форумы Пожелания и предложения Українська мова на ukraine.com.ua
SiromaXa
28.01.2013
хостинг: нет
домен: есть
Українська мова на ukraine.com.ua
Доброго дня.

Недавно порадив знайомому ukraine.com.ua як реєстратора з адекватними цінами. Він ознайомився з пропозицією, але переводитись до Вас не захотів в першу чергу через відсутність україномовного інтерфейсу. "Якщо мене як клієнта не поважають, то навіщо й починати співпрацю!?", - приблизно так він висловився.

І дійсно, не зрозуміло чому при задекларованих 50 000 клієнтів Ви ігноруєте потреби не російськомовних клієнтів? Аргумент "всєм і так всьо панятно" не зовсім є прийнятним, бо ми ведемо мову не про "паніманіє" загалом, а про зручність для певної групи клієнтів. Скажімо, мені набагато зручніше і приємніше було б отримувати сервісні СМС українською ніж російською, не кажучи вже про меню сайту і панель управління.

Мушу вже і для себе з'ясувати чи це якась принципова позиція власника типу "пусть хахли учат нармальний язиг", чи елементарна "економія"? І чи не плануєте все ж піти на зустріч україномовним клієнтам?
Илья
28.01.2013
хостинг: есть
домен: есть
Не бачу зв'язку з неповагою до клієнта та мовою інтерфейсу. Я користуюсь величезною кількістю сайтів які створені анлійською та німецькою мовами і нінколи в мене не з'являлась думка, що це неповага до мене. Причин відсутності інтерфейсу на українській мові дуже багато, але це ніяк не ті, що Ви назвали. Загалом панель керування хостингом та сайт це дуже складна система і підготувати підтримку на декількох мовах не так легко, навіть готовність вкласти великі кошти не вирішать цієї проблеми. Ми плануємо інвестувати кошти в створення інтерфейсів на інших мовах, але назвати точний час, коли це з'явится - не можемо.
SiromaXa
28.01.2013
хостинг: нет
домен: есть
Не плутайте грішне з праведним - немає жодного сайту з цільовою аудиторією "громадяни України" зробленого тільки німецькою чи тільки англійською. Тому коли Ви заходите на англомовний сайт призначений для користувачів USA, GB, чи World, то нічого дивного, що доводиться користуватися запропонованою мовою.
А от коли продукт зроблено для України, а мови української не містить, то це якраз само по собі говорить про певну зневагу до користувача. Це приблизно те саме, що зробити ВЕБ-продукт для німців англійською - 90% користувачів все зрозуміють, але подібне відношення до себе оцінять (мова про німців, а не про турків, що стали німцями))).

Тобто суть не в тому як Ви цю ситуацію розцінюєте, а в тому як вона виглядає в очах користувача. А вона виглядає саме так як описано в першому пості. І всі аргументовані пояснення до уваги беруться, але в підсумку як у тому анекдоті: "ложечку ми знайшли, а от осад залишився".
Евгений В.
28.01.2013
хостинг: есть
домен: нет
> А от коли продукт зроблено для України
Стоит помнить, что хостингом наверняка пользуются не только пользователи из Украины, но и жители многих других стран.
Поэтому, на мой взгляд, русский язык имеет приоритетную позицию в плане "покрытия". Потому как на территории бывшего СССР (к коей относится и наша страна) исторически так сложилось, что распространён и понятен большинству именно он.
Так что всё верно, как по мне - никакого осадка и ложечка на месте.
Тем более, как сказал Илья - создание интерфейсов на других языках уже запланировано. Остаётся просто набраться немного терпения и подождать.

Ну а если человек ЕДИНСТВЕННЫМ недостатком хостинга выделил только неудобный язык - этим можно даже гордится, как мне кажется! :)
SiromaXa
28.01.2013
хостинг: нет
домен: есть
>Стоит помнить, что хостингом наверняка пользуются не только пользователи из Украины...
Варто мабуть згадати, що ФОП зареєстрований не в Новій Зеландії. Відповідно є підозра, що переважна більшість клієнтів з України, а частині цих клієнтів було б комфортніше якби їх обслуговували українською, або хоча б надали право вибору мови.

>Потому как на территории бывшего СССР...
Про те, як і що склалося історично, а також про те, як і хто це "історично" складав я знаю не гірше за вас, а можливо й краще, але мова не про історію, не про політику, а про відносини між продавцем послуги і клієнтом.

Сподіваюся, що тут зібралися дорослі і врівноважені люди, що хочуть почути один одного і зробити кінцевий продукт (кожен свій продукт) кращим і конкурентнішим. Тому і доводжу до відома продавця, що мені (і не мені одному) так як є зараз не зручно.

>Так что всё верно, как по мне - никакого осадка и ложечка на месте.
Ваше право. Кожна людина сама визначає для себе межу згідно отриманого виховання, освіти, наявного рівня культури та самоповаги.

>Ну а если человек ЕДИНСТВЕННЫМ недостатком хостинга выделил только неудобный язык - этим можно даже гордится, как мне кажется!
Інші обставини просто не розглядалися. Людина взяла собі за правило, купувати у тих, хто ставиться до нього якщо не з повагою, то хоча б без зневаги.
Head
29.01.2013
хостинг: нет
домен: есть
Про яку зневагу може йти мова? Технічні складнощі реалізації у першу чергу, відсутність адекватного перекладу багатьох термінів - у другу. Ба навіть у російській версії спецтерміни запозичено з англійської. Ви бажаєте працювати з комфортом чи замислюватися над кожним невдало перекладеним словом в інтерфейсі? Адже від цього залежить, чи зможете ви коректно налаштувати параметри для своїх потреб. Хто буде винен у ваших помилках? Вірно - для вас буде "крайнім" хостер. Я теж вважаю, що інші мови інтерфейсу потрібні, але для всього є свій час і поки що нагальної потреби кидати все і займатися суто перекладом усього, шо є на сайті, не бачу. Вибачте, але здіймати бурю в склянці на мій погляд недоречно. Хлопці молодці, а те, що і як вони роблять - вони роблять краще за всіх в Україні, і навіть на міжнародному рівні вони одні з кращих, на мій погляд.

Погодитися з вищесказаним і спокійно працювати чи користуватися послугами хостингу від свого сусіда по вулиці з сервісом та інтерфейсом на рівні p*****ing.com.ua, сайт якого не оновлювався з 2004 року ("тому що і так працює") - ваше право, і ніхто Вам нічого поганого за це не скаже. Раджу замислитися.
І упевнений - переважна більшість україномовних користувачів хостингу будуть зі мною згодні.
Участвовать в общении на этом форуме могут только
зарегистрированные пользователи.

Если вы уже зарегистрированы Вам необходимо войти на форум.

Тема закрыта модератором.
Горячая линия
(044)
392 74 33
другие города