Мы используем cookie-файлы
Для оптимизации работы нашего сайта мы используем cookie-файлы. Продолжая использовать сайт, Вы соглашаетесь с использованием cookie-файлов.
Панель управления
  • Русский
  • Українська
  • UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • +38(044) 392-74-33  Киев
  • +38(057) 728-39-00  Харьков
  • +38(056) 794-38-31  Днепр
  • +38(032) 229-58-93  Львов
  • +38(048) 738-57-70  Одесса
  • +38(093) 170-15-42  Life
  • +38(067) 400-88-44  Киевстар
  • +38(095) 630-90-82  Vodafone
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7(499) 348-28-61  Москва

Пожелания и предложения. Інформація щодо непрацездатності сервісу відновлення резервних копій.


nickmet12
7 лет
0
Інформація щодо непрацездатності сервісу відновлення резервних копій.

Доброго дня!
Маю наступну ситуацію - сьогодні скористався сервісом відновлення резервних копій і в результаті база на моєму сайті вайпнута оскільки цей сервіс у вас не працює. Чесно кажучи не думав, що перед цим маю обов"язково перевіряти сторінку "Стан серверів" де лише там розміщена інформація про технічні роботи.
Працівник техпідтримки Matsupa Bohdan пообіцяв допомогу у вирішенні мого питання з повернення робочої копії БД (за що йому вдячний), однак на пропозицію вказати інформацію про техроботи на сторінці звідки відбувається замовлення резервних копій відповів відпискою, цитую "Акутальна інофрмація стосовно проблем в роботі сервісів, а також проведення технічних робот відображається у відповодному розділі: панель управления/хостинг/состояние серверов."
Тому маю ряд питань.
1) чому інформація не була повідомлена у новинах та на сторінці із замовленням резервних копійє.
2) чому не був відключений сервіс відновлення резеврних копій?
3) чому працівник техпідтримки на пропозиції для покращеного інформування клієнтів відповідає відписками а не приймає дій, щоб уникнути ситуацій подібних моїй?
Я давній ваш клієнт і сподіваюся ним залишитися і тому сподіваюся на відповіді а не відписки і дії. Бо аж виникло бажання завтра заїхати в офіс і задати ці питання особисто.
Дякую.

mail33
7 лет
0

Уважаемый Хостинг Украина , уже давно пользуюсь вашими услугами и всегда оценивал их только на 5+.
Но действительно сейчас просветите нас , своих клиентов , на сколько серьезны проблемы с сервером резервного копирования. Будут ли восстановлены наши копии?
С уважением , Андрей.

nickmet12
7 лет
0

Хостинг клав відповідати на питання клієнтів. Вміє лише копіювати-вставляти відписки

barin13
7 лет
0

Шановний nickmet12, техпідтримка завжди передає побажання користувачів щодо поліпшення контрольної панелі хостингу адміністрації, яка в обов'язковому порядку розглядає їх усі. В даній ситуації співробітник не має права давати обіцянки клієнту, так як невідомо, яке рішення прийме адміністрація.
Ваше зауваження дійсно дуже доречне і важливе. Найближчим часом ми приймемо заходів, щоб подібна ситуація більше не повторилася, а також додамо інформування на сторінці резервного копіювання, у разі проблем з backup-серверами.
Приносимо наші вибачення за тимчасові незручності.

barin13
7 лет
0

на сколько серьезны проблемы с сервером резервного копирования © mail33

Пожалуйста, ожидайте, в течении дня постараемся предоставить отчет.

nickmet12
7 лет
0

ну хоч одна адекватна відповідь і що головне без тупого копіювання тексту!
Дякую.

barin13
7 лет
0

На сторінці резервного копіювання продубльовані повідомлення про збій в роботі backup-серверів.
Крім того, відтепер, якщо є актуальні новини про збій в роботі Backup сервера або Backup MySQL сервера, то система заблокує можливість автоматичного відновлення резервної копії відповідного типу.

barin13
7 лет
1

Щодо проблеми, яка виникла з сервером. Вона мала програмний характер. Не працювало відновлення баз даних з таблицями InnoDB.
На даний момент причину неполадок усунено. Однак деякий час сервер знаходитиметься в стані підвищеної уваги, тому новина про технічні роботи поки не зникне.
Ще раз вибачте за незручності.

Участвовать в общении на этом форуме могут только зарегистрированные пользователи.