• UAH
  • USD
  • RUB
  • EUR
  • +38(044) 392-74-33  Киев
  • +38(057) 728-39-00  Харьков
  • +38(056) 794-38-31  Днепр
  • +38(032) 229-58-93  Львов
  • +38(048) 738-57-70  Одесса
  • +38(093) 449-04-21  Life
  • +38(067) 400-88-44  Киевстар
  • +38(095) 630-90-82  MTC
  • +1(888)393-24-51  USA, Toll free
  • +44(131)507-01-14  Great Britain
  • +7(499) 348-28-61  Москва

Пожелания и предложения. Боротьба з масовою розсилкою спаму

Форумы Пожелания и предложения Боротьба з масовою розсилкою спаму
bogdan03
20.11.2015
хостинг: есть
домен: есть
Боротьба з масовою розсилкою спаму
Доброго дня!
Ситуація - зламали поштовий ящик і розсилають повідомлення до тих пір, поки вичерпають денний ліміт і відправка пошти блокується. Блокується для всіх, поки не піднімуть тимчасово денний ліміт.
Чи можна організувати функціонал, в якому задається кількість листів для відправки (по замовчуванні - денний ліміт). Якщо з якогось ящика норму вичерпали - приходить на конкретну адресу (список адрес) повідомлення про те, що такий-то юзер вичерпав допустиму норму. В цьому випадку передбачити варіанти - або продовжувати відправку пошти з цього ящика або заблокувати.
Або підкажіть, як оперативно виявити, коли хтось почав масову розсилку і з якого конкретно ящика. Зараз в наявності більше 200 поштових ящиків.
Дякую
Андрей
20.11.2015
хостинг: есть
домен: есть
1
В описаній Вами ситуаціі проблема не в відсутності функціоналу, а в тому, що:

зламали поштовий ящик © bogdan03

Якщо це так, то потрібно ліквідувати загрозу можливого повторного злому. А якщо відправка спам листів відбуваеться через SMTP, то проблема, швидше за все, в простому паролі до ящика. Тобто необхідно вирішити питання з безпекою всіх ящиків.
bogdan03
20.11.2015
хостинг: есть
домен: есть
1
Зламання поштового ящика - це один з прикладів.
А тепер реальна ситуація - на днях, практично в 11 годині вже було вичерпано денний ліміт на відправку і відсилання пошти заблокувалось. Звернувся в службу підтримки для вияснення, чи не був зламаний якийсь ящик, через який відбулась масова розсилка. Ні, все гаразд. Мене навіть заспокоїли

Зі своєї сторони наша система самостійно аналізує поштові логи та повідомляє адміністраторам про можливі випадки розсилки спаму, після чого у разі підтверждення інциденту Вам відправляється відповідне повідомлення на пошту з проханням прийняти міри. Оскільки ми ведемо мову про розсилку по SMTP, то на цьому етапі адміністратори Вам навіть вкажуть скриньку, з якої йде розсилка. © Техподдержка


Так от - про те, що ліміт вичерпано - взнав від своїх користувачів, які не могли відправити пошту. До тепер "нормальних" перелімітів (не через масову розсилку спаму) не було. І в цій ситуація я не знав - хто винуватець, оскільки отримати статистику з наших 10 поштових скриньок з яких відправилось найбільше повідомлень і скільки я не міг. Як бути?
Андрей
20.11.2015
хостинг: есть
домен: есть
Дякую, тепер ситуація стала зрозумілою, як і пропозиія. Вважаю, що ідея хороша
bogdan03
20.11.2015
хостинг: есть
домен: есть
Було б добре, якби до ідеї прислухалась Адміністрація та реалізувала її
Дякую
Участвовать в общении на этом форуме могут только
зарегистрированные пользователи.

Если вы уже зарегистрированы Вам необходимо войти на форум.

Горячая линия
(044)
392 74 33
другие города