Зламання поштового ящика - це один з прикладів.
А тепер реальна ситуація - на днях, практично в 11 годині вже було вичерпано денний ліміт на відправку і відсилання пошти заблокувалось. Звернувся в службу підтримки для вияснення, чи не був зламаний якийсь ящик, через який відбулась масова розсилка. Ні, все гаразд. Мене навіть заспокоїли
Зі своєї сторони наша система самостійно аналізує поштові логи та повідомляє адміністраторам про можливі випадки розсилки спаму, після чого у разі підтверждення інциденту Вам відправляється відповідне повідомлення на пошту з проханням прийняти міри. Оскільки ми ведемо мову про розсилку по SMTP, то на цьому етапі адміністратори Вам навіть вкажуть скриньку, з якої йде розсилка.© Техподдержка
Так от - про те, що ліміт вичерпано - взнав від своїх користувачів, які не могли відправити пошту. До тепер "нормальних" перелімітів (не через масову розсилку спаму) не було. І в цій ситуація я не знав - хто винуватець, оскільки отримати статистику з наших 10 поштових скриньок з яких відправилось найбільше повідомлень і скільки я не міг. Як бути?